Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Hvordan pleier dere å forsvare dere på cornere? Bytter dere spiller til en som står inne i feltet etter at corneren har gått? Hva header dere ut med?

 

Holdt meg så vidt i divisjonen nå, uten at jeg skal si hvilken (*host*, 8. div :blush: ) Måtte vinne siste kamp, og halte i land en 1-0 seier etter iherdig kjemping, possesion-fotball til tusen og to stolpeskudd imot siste 5 min :whistle:

 

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å bytte spiller når han treffer ballen og prøve å plassere meg i best posisjon til å vinne duellen. Header ut med X på xbox kontrollen som er knappen jeg skyter med.

 

Takker for svar. Jeg har prøvd å heade ut med pasningsknappen, men får prøve med skyteknappen og se hvordan det går.

 

Hva er greia på egne cornere? Jeg taper nesten alltid duellen, og hvis jeg vinner så er det uansett keeper-mat.

 

Bruker naturligvis skyteknappen. Handler det om timing, holde inne lengre for mer styrke?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Jeg velger nesten alltid personen på første stolpe ved forsvarende corner. Når den slås inn prøver jeg å komme meg foran motstanderen før jeg trykker (hva jeg trykker er jeg jaggu ikke helt sikker på...). Det kan være verdt å hente inn en spiller som har heftig hodestyrke.

 

I angrep kommer det litt an på om du har "guided aim" eller hva det kalles. Kvalitet på spillere teller også. Må innrømme at jeg har bedre uttelling ved å ta korte cornere og spille meg inn til avslutning, enn å slå inn direkte.

Lenke til kommentar

Pleier å bytte spiller når han treffer ballen og prøve å plassere meg i best posisjon til å vinne duellen. Header ut med X på xbox kontrollen som er knappen jeg skyter med.

 

Takker for svar. Jeg har prøvd å heade ut med pasningsknappen, men får prøve med skyteknappen og se hvordan det går.

 

Hva er greia på egne cornere? Jeg taper nesten alltid duellen, og hvis jeg vinner så er det uansett keeper-mat.

 

Bruker naturligvis skyteknappen. Handler det om timing, holde inne lengre for mer styrke?

 

Går mye på timing, men også plassering. Beste er egentlig hvis angriperen din er i fart og får heade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt utrolig at EA klarer å fucke opp hele UT med den forbanna patchen sin! FY FAEN for ett jævla makkverk dette er.

 

Hva har skjedd?

 

UT funker ikke lenger. Mange (inkl meg) som får hele konsollen fryst når en prøver å logge inn på UT. Alt annet virker men ikke UT. EA har kommet med noen "løsninger" men ingen av de hjelper.

 

Alt pga patchen som ikke virket overens med noe Creation Centre greier. Applaus.

Lenke til kommentar

Woho, opprykk til 7. div. Måtte vinne de to siste kampene etter at jeg hadde 1-5-2 på de første 8 kampene.

 

1-1 i siste kamp, helt fram til Thomas Müller avgjør i 84. min og sikrer opprykket (balltrilling siste 6 min).

 

Litt kynisk må det være lov å være når man kan rykke opp og man spiller mot en total stranger. Spiller med femmannsforsvar så balltrilling funker greit.

 

Små gleder, jeg vet. Går ut ifra at dere andre spiller langt høyere opp i divisjonssystemet.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller holdt meg på samme div. enn å drive med kynisk balltrilling....

 

Jeg hadde mest sannsynlig vunnet uansett, for jeg slipper inn få mål. 6 min er heller ikke særlig lenge, men ser den likevel.

 

Er naturligvis ikke så kynisk hvis jeg spiller mot noen jeg kjenner, eller noen herifra. Da får man jo høre det etterpå :!:

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...