Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt å spille litt igjen på min Virtual Pro. Spiller spiss, hvor jeg er høyre persjon av tre. Men ser ikke ut til at jeg stiger noe mer. Altså har ligger på underkant av 80 i en god stund, og har en verdi på bare 11 000 000.

 

Hva bør jeg gjøre for å bli en bedre fotball-spiller? Burde jeg skifte posisjon?

Lenke til kommentar

Har begynt å spille litt igjen på min Virtual Pro. Spiller spiss, hvor jeg er høyre persjon av tre. Men ser ikke ut til at jeg stiger noe mer. Altså har ligger på underkant av 80 i en god stund, og har en verdi på bare 11 000 000.

 

Hva bør jeg gjøre for å bli en bedre fotball-spiller? Burde jeg skifte posisjon?

 

Du burde begynne å ta bragdene som er satt opp til Vp'en. Fullføre disse og spilleren din stiger i rating på de stedene som du fullfører bragder.

Lenke til kommentar

Når eg spela mot maskin blir eg berre oppgitt. Samme greie om og om igjen...

Og når Southampton spelar som Barcelona, og Barcelona spela som Southampton - da er det noko gale. Greit at "dårlige" lag har ingenting å tape mot bedre lag, men får da vere grenser for kor gode dei kan vere. Blir enormt irritert av det.. :whistle:

 

Btw, hadde Sergio Ramos på laget mitt. Kjøpt for 22mill pund elns. Han fekk heimlengsel, og måtte bli tvangssolgt. Han hadde ein verdi på 19mill når eg skulle selge han. Fekk eit bud på heile 34,5mill fra Juve, men nølte og venta i 1 veke til på grunn av ein viktig kamp mot Everton i CL-sluttspel. Og gjett kva? Han blei solgt tilbake til Madrid for skarve 11(!!!)mill pund. Woohoo... Battlefield here I cooome!

Lenke til kommentar

Har spilt Fifa i mange år (siden 1997). Aldri vært flink, egentlig, bare brukt det som rekreasjon da jeg ikke har/ser på TV. Velger alltid dårlige lag da jeg synes det er morsommere, men i tillegg er det litt irriterende at ingen på laget er kapable til å dra noen severdige finter - i det minste ikke frivillig. Spiller stort sett bare karriere som manager, da onlinedelen har fått veldig mye pes pga dårlig stabilitet. Morsomt spill, men av og til nekter den å laste inn lagret data, noe som i bunn og grunn gjør at hele den karrieren går ad dundas. Spiller gjerne flere karrierer samtidig, og lagrer på to alternative plasser, men disse brukes bare til siste spilte karriere.

 

Nuvel. Morsomt spill, skulle bare ønske jeg var bedre. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, nå har jeg bytta fra Real Madrid til å spille fast med Bayern. Spiller visst bedre med de!?!?!

 

Tror også jeg skal krype til korset og godta at det lønner seg å spille med Ronaldo på kanten, i stedet for som spiss, som jeg har brukt ham som til nå...

 

Noen spillere på Real som klarer å spille raske pasninger med trekant (gjennombruddspasning) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...