Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://fifasamfunnet.com/2011/09/06/fifa-12-justerbare-skyveknapperslidere/

Sliders, greit nok at det bare er offline, men liker det ikke. Går i feil retning av hva jeg ønsker med FIFA. Hva vil bli det normale? Sette slideren på 0, 20, 50 eller 75?

Høres litt snodig ut.

Vil 0 si at det blir slått 0 feilpasninger? Da liker jeg det hvertfall ikke i heletatt.

Det burde ligge mere i fysikken av spillet. Mere feilpasninger om du er presset osv, og hvor mye skill spilleren har.

Lenke til kommentar

Tilgi meg om jeg er dum, men here we go:

Disse "justerbare skyveknappene"; er det rett og slett spillinnstillinger offline? Hvis alt står på max (100?) så er det standardinnstillinger? Vil dette ha en innvirkning på vanskelighetsgrader på spillet eller har det noe med custom taktikker å gjøre? Må innrømme at jeg forsto svært lite av det. :hmm:

Setter pris på en "dypere" forklaring.

Lenke til kommentar

Er veldig vanlig i NHL og Madden spillene, gjør at man kan peake spillet sånn du vil ha det. Har lest at på NHL har det vært en sukksess der man fant innstillinger som gjorde spillet bedre enn det EA hadde som standard.

Hvis f. eksdet i FIFA12 ikke er mulig å slå en feilpasning, fordi spillet er lagd for lett, kan vi endre på de innstillingene slik at spillerne ikke slår like gode pasninger. Men vi kan samtidig gjøre det enda lettere. Hvis det viser seg at det ikke går ann å score på langskudd fordi spillerne skyter for svakt, kan vi skru opp innstillingne der.

Men problemet sånn jeg ser det, er at vi som spiller mye online, vil bruke standardinnstillingene siden det er standardnnstillingene som vil bli brukt online.

Helt greit bidrag fra EA, men håper ikke det er dette de har fokusert på.

edit: Skal sies at det slidsa har gjort det ekstremt enkelt å skaffe seg achievement. Så VPen skal nok gå fort opp i år.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet dere om det har blitt samlet en oversikt over statsen til lag og spillerne? Jeg så at det var nevnt noen spillere i tråden, men vil gjerne se mest mulig av det som er lekket ut. :)

Er lagt ut stats på chelsea, Barca, Real Madrid og muligens alle demo lagene.

Et kjapt google søk så finner du hvertfall disse ;)

Jeg regner ikke med det kommer til å bli lagt ut noe oversikt over flere lag siden spillet er like rundt hjørnet.

Bare 4 dager til demoen kommer nå. Gleder meg sykt :D

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Min feil. City er vel det laget EA har inngått samarbeid med, så de måtte SELVFØLGELIG være der.

Ang. det, er det egentlig noen som har peiling på hva City får fremfor andre lag på FIFA 12? Ser ikke helt hva som er forskjellen utfra videoer som er lagt ut.

Lenke til kommentar

Skal forhåndsbestille Fifa 12 Xbox 360, noen tips til hvilke butikker som er pålitelig med tanke på leveringstid ?

Jeg ønsker spille levert i postkassen dagen før eller senest samme dag spillet kommer i butikkene.

Forhåndsbestil i butikk?

Tror ikke noen butikker leverer på døra. Han mener nettbutikk, tror du ikke?

Absoluttspill.no har levert 8 av ti spill før release på meg. De to siste har kommet samme dagen som release.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Herregud, har jeg sagt det? Hvis han er så redd for å ikke få spillet til den datoen han ønsker så er butikk det tryggeste.

Vil si det er mange butikker som er pålitelige ; game.no, gamezone.no, cdon.no, elkjop.no, lefdal.com etc.

Hvor problemet ligger er NÅR de får inn spillene og NÅR de får sendt det. I tillegg er posten trege og kan bruke lenger tid enn normalt. Alt etter hvor du bor.

Lenke til kommentar

Herregud, har jeg sagt det? Hvis han er så redd for å ikke få spillet til den datoen han ønsker så er butikk det tryggeste.

Vil si det er mange butikker som er pålitelige ; game.no, gamezone.no, cdon.no, elkjop.no, lefdal.com etc.

Hvor problemet ligger er NÅR de får inn spillene og NÅR de får sendt det. I tillegg er posten trege og kan bruke lenger tid enn normalt. Alt etter hvor du bor.

Takk for hjelpen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mente nettbutikk, og jeg ønsker å bestille på nett slik at jeg slipper kjøre til en butikk.

Derfor etterlyser jeg en nettbutikk som er pålitelig når det kommer til leveringstid. Får jeg spillet 1 dag før er det bare en bonus.

Ser en anbefaler absoluttspill.no, tror jeg kjører inn en ordre der. Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...