Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutta. Nå har jeg prøvd i en uke å fornøye/kjøpe nytt gullmedlemskap til xbox live. Men ikke faen om det funker. Får bare denne meldingen når jeg prøver å bekrefte kjøpet: Denne handlingen kan ikke utføres for øyeblikket. Prøv igjen senere. Du finner mer informasjon om dette på http://www.xbox.com/support.

 

Hva faahn gjør jeg for å fikse dette? Kort-infoen og alt sånt er helt korrekt skrevet inn osv, har funket flere ganger før.

Lenke til kommentar

Gutta. Nå har jeg prøvd i en uke å fornøye/kjøpe nytt gullmedlemskap til xbox live. Men ikke faen om det funker. Får bare denne meldingen når jeg prøver å bekrefte kjøpet: Denne handlingen kan ikke utføres for øyeblikket. Prøv igjen senere. Du finner mer informasjon om dette på http://www.xbox.com/support.

 

Hva faahn gjør jeg for å fikse dette? Kort-infoen og alt sånt er helt korrekt skrevet inn osv, har funket flere ganger før.

 

Kjøper du via konsollen eller pc?

Hadde selv problemer med dette for en tid tilbake. Fikk ikke kjøpt via pc, men virket ok via konsollen.

Lenke til kommentar

Skjedde noe merkelig igår, satt å spilte en vanlig match i min manager modus, så plutselig begynner xboxen å lage en merkelig lyd, rundt 30 sekunder senere stopper spillet og det dukker opp en melding: "Cannot read gamedisc". Har prøvd å starte spillet på nytt flere ganger, men da dukker meldinga opp igjen. Prøvde også de forslagene til hjelp man kan finne på xbox sine hjemmesider, men til ingen nytte. Noen som veit va jeg kan gjøre? får jeg byttet spillet i en ny kopi i butikken jeg kjøpte det i?

Lenke til kommentar

Hahah fyttifaen for en dust eg er.

 

Slår på PS3 en og tar over på tv, sitter å trykker start/x slik at spillet er klart når eg skru over igjen. Skrur over, ser at eg er i kamp og tenker at det er en friendly så eg pauser og quitter. Så får eg mail fra EA med kamprapport.

 

Jada, eg hadde startet en H2H seasons kamp eg...fint det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...