Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Joda, en ting er det at bildet hakker voldsomt til tider, men siden eg ikke får skiftet spiller når eg helst ønsker det så blir det nesten bare en farse av en kamp.

Målene er greie nok i seg selv de, men så er det jo det igjen med button lagg da, og viss om at den ikke hadde vært der at eg hadde hatt styr på forsvarerene mine og når eg skal takle osv osv.

Men gjort er gjort, man gjør ikke samme feilen igjen vertfall. Så jo det med en gang eg så latency'en før kampen at dette kom til å bli..tja..frustrerende :)

Da blir det vanskelig ja :p Han hadde nok et lite oppmerksomhetbehov gitt. Noe som forresten sitter på en fullstendig liste over 5 star skill move players? Finner mange lister på nettet, men stort sett alle er vidt forskjellige. Lurer på om det er noen bronsespillere med 5 stjerner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en utrolig nedlatende holdning. Dette forumet eies ikke av deg om det er det du tror.

Og eg har fulgt med deg en stund og dine små slengkommentarer til ulike brukere, og du skal vertfall ikke være den som sitter høyest på strå og kommenterer andres holdninger.

Og eg sa vel ikke noe om å eie noenting heller, gjorde eg vel. Eg kommenterte kun de åpenbare fakta og om du ikke får til å prosesere det så er ikke det min feil budd.

Fly away.

@Bebeluv: Headinger slet eg også mye med en stund, timing er viktig som andre sier, men prøv også å bevege deg foran han du er i duell med og trykk og hold headeknappen og slipp den idèt du vil spilleren din skal begynne å hoppe.

Slengkommentarer til andre brukere forsøker jeg å unngå men det er godt mulig at jeg glipper av og til i enkelte kamptråder på fotballforumet. Det for øvrig stort sett en bruker som får gjennomgå men jeg vet han synes det er gøy og da er det vel ikke så farlig? Dessuten er han minst like ille selv haha.

Jeg skal ikke utbrodere mer her annet enn at jeg anbefaler deg å lese igjennom dine 20 siste kommentarer bare i denne tråden og se hvor mange av de som var hjelpsomme (før krigen din med trollet). Anbefaler deg å puste litt inn og ut, internett er ikke en krig vettu og det er ikke verdens undergang om noen stiller det samme spørsmålet to ganger eller evt sliter med å få til spillet. I stedet for å konstatere at folk suger, forsøk heller å hjelpe de litt med tips til hvordan de kan bli bedre når de syter over hvor dårlig spillet er.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Ser jeg bruker fintene litt annerledes enn folket her, ja. Bruker både Ronaldo chop og McGeady spin for å endre retning bare. Kanskje jeg skal få dette inn i flere deler av spillet. Rainbow synes jeg nesten er umulig å bruke, det krever altfor mye timing og flaks før for at jeg skal få til det :p

Lenke til kommentar

Jeg gjør det veldig ofte. Jeg starter alltid slik helt og dekker opp mulige pasningsmuligheter for motstanderen. Eneste måten jeg klarer å spille forsvar på uten å selge meg billig når motstanderen er i angrep med tactical defending. Selvfølgelig bruker jeg B/O mye også, men da skal motstanderen ha kommet såpass nærme 16meteren min at jeg ikke tør å satse på andreforsvareren.

Komme på kanten mot backen: Heel to heel > fake rabona > rainbow. Aah, finnes ikke en deiligere følelse :p.

Er det mulig å ta dette på slik at ballen blir spilt på venstre side, i steden for høyre? Heel to heel altså.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...