Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Ikke bland deg du da din lille klovn.

Men om du har noe du skulle sagt kan du alltids legge meg til på PSN.

Tja, hadde du spilt i divisjon 4 eller høyere og i tillegg vært på xbox kunne vi tatt noen kamper.

Hva har divisjon systemet med det å gjøre? Er flere her som sikkert er bedre FIFA spillere enn mange som er i 1 div, men som heller prioriterer kick off, spille av og til online eller kun fokuserer på FUT

Han mente sikkert at det bare gikk ann å spille h2h :p

Endret av TheWonderKid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det har blitt mye drittsnakking (og jeg har selv stått for det) på de siste sidene her. Nå får vi bare se videoen, og så bli ferdig med saken. Jeg skal prøve å være så objektiv jeg kan om videoen.

Blir Battlefield 3 om noen få, få dager, og da er jeg FIFA-historie. Ble 1 poeng unna 2 divisjon på mitt beste :(

Jørgen: Jeg er gira på noen kamper til mot deg før BF kommer ut. Du har faktisk en spillestil jeg likte å spille mot.

Samme her, men BF3 kom vel ut i dag? Jeg skal kjøpe det snart, jeg og, men hvis du ikke har kjøpt det før helgen kan vi godt ta noen. Jeg er opptatt med futsal/FIFA-kveld på fredag (og futsal lørdag, men kan sikkert få tatt noen på kvelden.)

Skulle ønske vi kunne spille kloffsk. :love:

Matcher til og med kriteriene dine med unntak av xboxen.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=lRnfgyKtNWs

Litt drit at det måtte en video på 15 minutter til for å bevise at det lagger mot deg, når du tilogmed har sagt flere ganger at du har ræv nett osv. Da er det vel opplagt at det skulle lagge mot deg, men nei.

Men nå ser du det vertfall, ikke så veldig god latency at det gjorde noe. Ikke rart det tar 2-3 sekunder å få skiftet til rett spiller heller. En henger jo alltid to hestehoder bak det som skjer på skjermen.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Ut i fra den videoen virker det ikke som noen ekstrem lagging. Spiller selv på et svært godt nettverk (har aldri opplevd å få en bortekamp i fut/online) men opplever også at det kan lagge enkelte ganger. Sånt har man rett og slett nødt til å venne seg til når man spiller på EA-servere. Målene så jo heller ikke ut som juks (noen som påpekte det før i tråden?). Det eneste jeg reagerte på var at han valgte Bayern Munchen ETTER ditt lagvalg :p

Er selvfølgelig noe helt annet dersom du hadde button delay. Jeg har dog aldri opplevd det selv med mindre det har lagget så mye at det ser ut som om spillerne teleporterer seg rundt. Har ikke lest hele denne diskusjonen, så beklager om det er noe annet dere reagerer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...