Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han lagger så er det vel kanskje ikke så forbanna rart. Hvor tjukk i hodet er du egentlig?

Nå har det kommet samme beskjed fra flere hold her, så det er du som driter deg ut mer og mer.

hold kjæft du din homse, med mindre jeg ikke får BEVIS på at det lagger så er det bare en dårlig unnskyldning for å ha tapt!

venter forsatt på videoen fra troll kongen lunatic fanatic

Er jeg homse. Hva er du da?

14 år.. det er en fornærmelse i seg selv.

ja for du var jo aldri 14 selv...dummere en et brød du!

Seriøst. Slapp av litt. Er du nervøs eller noe? Hvis du ikke har gjort noe, så kan du vel svare "chill" i stedenfor å klikke på folk? Mer og mer av det du skriver, gjør at jeg blir sikrere på at du juksa.

Men du er heldig. Hadde jeg hatt mulighet til å ta opp de kampene jeg spilte mot deg, så hadde det vært en helt annen sak her. Da tenker jeg at du hadde ligget ganske flat: Spesielt når folk får se Bystov leke seg med fysikken, nani løpe 40 meteren på 3 sekunder og i grunn alt som hadde med at du var Juventus og jeg var Milan, og du løpte ifra Abate og Thiago med Vucivic, mannen er 78 i fart hvis jeg ikke tar feil, mens abate nærmere 90. Og så hadde det vært moro å vist måla du har skårt mot meg... eller skal jeg si målet? :)

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

og nå skal jeg fortelle dere en ting:

de som spillte mot meg etter at det ble sagt at det lagget visste vel risikoen...

og om dere tror jeg skal slutte å spille et spill som kostet meg 600kr av egen lomme på nettet bare fordi dere sutrer så tar dere jævlig feil...

En ting er jo å vite risikoen. En annen ting er du som benekter at du har lagg.

Ingen har vel bedt deg om å slutte å spille fifa?

Lenke til kommentar

Ro ned, folkens! Spesielt TheWonderKid og MoleInHole.

Mole: Du lagger, alle veit det. Du trenge ikkje å motsei det. Men om folk veit at det lagger når dikka spela mot han - gi faen i å spel mot han da. MEN visst du vil spele mot han. Etter kampen; om det har lagga - sei det til han, og gi faen i det etterpå.

TheWonderKid: Du bæsje i buksa med uttalelsane dine på side 171. Dikka spelte med Online squads og du har ingenting å klage over at Aguero blir tatt igjen i løpsduell. Du trenger ikkje å leike "voksen" av å skrive dritt til Mole.

Ellers har eg det fint :)

Endret av Pop-Fiske
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bland deg du da din lille klovn.

Men om du har noe du skulle sagt kan du alltids legge meg til på PSN.

Tja, hadde du spilt i divisjon 4 eller høyere og i tillegg vært på xbox kunne vi tatt noen kamper.

Hva har divisjon systemet med det å gjøre? Er flere her som sikkert er bedre FIFA spillere enn mange som er i 1 div, men som heller prioriterer kick off, spille av og til online eller kun fokuserer på FUT

Lenke til kommentar

Ikke bland deg du da din lille klovn.

Men om du har noe du skulle sagt kan du alltids legge meg til på PSN.

Tja, hadde du spilt i divisjon 4 eller høyere og i tillegg vært på xbox kunne vi tatt noen kamper.

Tar gjerne en kamp på xbox ;) Bare til å legge til mafsa :)

Lenke til kommentar

Nei, det har blitt mye drittsnakking (og jeg har selv stått for det) på de siste sidene her. Nå får vi bare se videoen, og så bli ferdig med saken. Jeg skal prøve å være så objektiv jeg kan om videoen.

Blir Battlefield 3 om noen få, få dager, og da er jeg FIFA-historie. Ble 1 poeng unna 2 divisjon på mitt beste :(

Jørgen: Jeg er gira på noen kamper til mot deg før BF kommer ut. Du har faktisk en spillestil jeg likte å spille mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...