Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste helt ærlig ikke hva det var før nå. Men når jeg ser hva det er nå synes jeg det er noe dritt. En ekstra måte for EA å tjene penger på for at folk skal spille spillet deres. Jeg ønsker å teste spillet 1 ukes tid for så å sjekke om det faktisk er verdt å kjøpe det.

Nå er FIFA det eneste spilllet jeg spillet(sett bortifra store utgivelser), så kjøper det nok uansett. Men på andre spill hadde vært flott om man fikk testet spillet og sett om det var bra, en demo er som regel ikke i nærheten av å gi den samme følelsen.

Skjønner heller ikke hvorfor de må gi ut en demo når de faktisk har spillet klart, de kunne gitt ut begge deler samtidig.

Lenke til kommentar

Er ikke kollektivet som skal bestemme stats til hver spiller. At Hernandez har 81 er da ikke rart? Han er jo dårligere enn Rooney.

Ikke overraskende at du klager over laget ditt heller. Tror faktisk EA ser på hver spiller gjennom nøytrale øyne. Selv om Welbeck har spilt bra betyr det ikke at han er 85.

Skulle FIFA gi Braaten 86 fordi han herjet med Robert Carlos og generelt mot venstresiden til Real Madrid?

Greit nok, men helt ærlig, hvis de blir ferdig med å lage statsen f eks 1.september, mener du da at det er fair at Welbeck har 78? Såklart, ikke 85, men 80-81? Han presterte jo bra i 3 kamper på rad, med 2 mål, før han ble skada nå nettopp? Noen er altfor høye på United også.

Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke lett. Mange er jo uenige i at stats går helt opp til 95? på Messi. Jeg mener at de ikke burde hatt mer enn maks 90 på Messi, og latt det være det meste. Men vanskelig å si hva som er riktig stats. Det letteste hadde kanskje vært å fått samarbeidet med FM, som jeg synes har ganske god stats på mange av spillere.

Lenke til kommentar

I forrige FIFA var det jo så godt som ingen spillere over 90, etter 2 sesonger var det kun Messi, Casillas og Ronaldo. Selv synes det kanskje er hakket lavt når du tenker på at det ennå er 9 poeng igjen å gå på.

Om Messi nå er oppe på 95 så kan det jo hende at alle spillerne får et løft? De som tidligere ville hatt 80 har kanskje 84 i år, osv.

Lenke til kommentar

Det spørs hvor godt det vil merkes. Kan ærlig si at selv om en spiller har 20 mer i fart, merkes det ikke på den måten som jeg forventet. Har prøvd å spille med et Creation Center lag med 99 i alt mot 1 i alt. Og det er helt latterlig at de med 1 i alt klarte å holde følge med spillerne på 99 i alt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jepp. Enig der.

En spiller som har 1 skulle ikke klart noe som helst, så kan være at EA har lagt en usynelig grense på 50, og at spillere som er lavere enn det egentlig er 50. PCM hadde en laveste grense på 50, noe som egentlig er greit.

Det kan være fult mulig. For spillere under 50 har på ingen måte noe å få til. Men da synes jeg det også er rart at EA ikke bare stopper på 50, så slipper folk å lure på hvorfor det er slik.

Lenke til kommentar

http://youtu.be/pQKc_5-BZF4

Ny video.

Kjøpte meg season ticket i dag :) Litt innpuls, men angret ikke. Prøvde med NHL siden det lå ute og det funket egentlig greit der.

Få fifa den 25 er greit nok, plus andre goder:)

Spørmål angående Season Ticket. Trenger man overhodet ikke CD for å spille Fifa12 om man kjøper dette? Lurte en stund om at man får spillet tre dager før release etter spillet er kommet ut må man kjøpe det

Lenke til kommentar

http://youtu.be/pQKc_5-BZF4

Ny video.

Kjøpte meg season ticket i dag :) Litt innpuls, men angret ikke. Prøvde med NHL siden det lå ute og det funket egentlig greit der.

Få fifa den 25 er greit nok, plus andre goder:)

Spørmål angående Season Ticket. Trenger man overhodet ikke CD for å spille Fifa12 om man kjøper dette? Lurte en stund om at man får spillet tre dager før release etter spillet er kommet ut må man kjøpe det

Du får mulighet til å laste det ned den 24, mener jeg. Slik at du skal slippe å bruke en av spilldagene til å laste det ned. Så kan du spille det fra den 25 til 29. Fra og med den 29 må du skaffe deg spillet som alle andre. Alt du har gjort i blir med videre.

Lenke til kommentar

Du laster vel ned hele spillet som da slettes etter de dagene. Etter det må man kjøpe spillet på plate som alle andre.

Var det også eg trodde, kunne vært en god deal at man betalte disse 1200MS points for å få spillet tre dager tidligere, etter disse tre dagene kunne man betale 549 kr for å få hele spillet digital. Mye mer fan av digitale spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...