Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Da får du sitte å vente en stund. Eg sa ikke noe om når gjorde eg vel? Uansett så har eg ett liv utenom Fifa imotsetning til andre. Idag er det ekte fotball som gjelder, men kan legge igjen en mld her når vi kan ta en kamp.

Haha, se her ja. Nå var det kommet frem mye intr informasjon.

Hvor er det blitt av Mole'en forresten? :whistle:

Btw, Mole. Eg kan ta en kamp mot deg, så får eg tatt opp hele kampen med HD PVR'en min i sin helhet så får vi se om det er noe muffins going on.

Hvis det er slik at han har redigert alle spillerene sine, så har han vært på fifa i hele dag, og helt sikkert redigert tilbake.. Forundrer meg ikke.

Da kommer han uansett til å tape så da er det ikke noen big deal ;)

snakkes bare piss dere...kom på da!

Forklar hvorfor Zenit var 5stjerner, da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, VI prater bare piss noob.

bare fordi jeg er bedre en dere tror dere jeg jukser...dårligste taperne jeg har møtt :!:

Du har ikke møtt meg, og det kan du være glad for.<----- (See what I did there?)

Men seriøst, once a cheater always a cheater. Og DU ropte at du ikke ville spille mot ragequittere i hvert eneste innlegg du skrev da du først kom her i tråden, men at de som spiller mot deg skal spille mot en som tydeligvis er en cheater DET synes du er greit?

Du sier selv at du bare er 14 år, og vet du hva...det kan eg egentlig forestille meg.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

bare fordi jeg er bedre en dere tror dere jeg jukser...dårligste taperne jeg har møtt :!:

Du har ikke møtt meg, og det kan du være glad for.<----- (See what I did there?)

Men seriøst, once a cheater always a cheater. Og DU ropte at du ikke ville spille mot ragequittere i hvert eneste innlegg du skrev da du først kom her i tråden, men at de som spiller mot deg skal spille mot en som tydeligvis er en cheater DET synes du er greit?

Du sier selv at du bare er 14 år, og vet du hva...det kan eg egentlig forestille meg.

å hva har det at jeg er 14 år noe med saken å gjøre??

bare fordi jeg er bedre en dere tror dere jeg jukser...dårligste taperne jeg har møtt laugh.gif

Bedre? Vi har 1-2-1. Og det at jeg ikke vant begge uavgjort kampene, var bare på grunn av bullshit flaks av deg.

hadde fortjent å vinne 10-0 når jeg var zenit og du chelsea...du hadde jo et flakse skudd på mål som gikk inn :D

Lenke til kommentar

bare fordi jeg er bedre en dere tror dere jeg jukser...dårligste taperne jeg har møtt laugh.gif

å hva har det at jeg er 14 år noe med saken å gjøre??

Bedre? Vi har 1-2-1. Og det at jeg ikke vant begge uavgjort kampene, var bare på grunn av bullshit flaks av deg.

hadde fortjent å vinne 10-0 når jeg var zenit og du chelsea...du hadde jo et flakse skudd på mål som gikk inn :D

10-0? Du burde ha vunnet 20-0. Jeg ga meg å spille på 2-0, etter de pissflaksestraffene dine som aldri burde vært straffer. Du har jo bare luck. Hvordan kan det være straffe når du skyter ballen for langt foran deg, keeperen min tar ballen og du løper i keeperen min etterpå? Nei, det er bare slik du bare får på :)

At du cheater.

EDIT: Ja, du kunne sikkert vunnet 10-0 når du hadde endra alle spillerne til 99 i stats.

åja...dere har ikke bevis

det er det samme som jeg anklager dere for mord

Og der va beviset på at du er skikkelig fjortis. Da vet vi det 110% prosent.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Six har bevis, han så at du hadde endret Zenit til å være 5-stjerners lag, når det i virkeligheten er 4,5. Pluss alt det der med syke spurter, syk stamina osv.

Nå skjønner jeg hvorfor du ikke har spilt online sesonger, for da kan du jo ikke spille med alle spillerene du har endret til 99 i stats.

Lenke til kommentar

En ting gutta. Rapporter han til EA, de slår vist hardt ned på cheating i år. De banner han sikkert fra EA serverne..

Uansett, at du cheater er så tragisk at det sier mer om deg enn om de andre.

dere er jo en gjeng med retards hele gjengen!

haters gonna hate sier jeg bare

Lenke til kommentar

Six har bevis, han så at du hadde endret Zenit til å være 5-stjerners lag, når det i virkeligheten er 4,5. Pluss alt det der med syke spurter, syk stamina osv.

Nå skjønner jeg hvorfor du ikke har spilt online sesonger, for da kan du jo ikke spille med alle spillerene du har endret til 99 i stats.

Ja, pluss når Bystov ikke bare løper idiotfort, men er sterkere enn alle, så blir det vanskelig. Og jeg var liksom Chelsea, hvem har ikke over 80 i styrke på den defensive midtbanen og i midtforsvaret? Tipper bystov til vanlig har 40-60 i styrke.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

En ting gutta. Rapporter han til EA, de slår vist hardt ned på cheating i år. De banner han sikkert fra EA serverne..

Hva er PSN'en din. Eg er klar for deg.

Lenke til kommentar

Hva er PSN'en din. Eg er klar for deg.

MoleInHole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...