Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Den vil jeg også se for å si det slik. Er en fintemester av rang, faktisk vil jeg estimere meg til topp 2 i verden og da med meg på førsteplass. Ellers hører jeg at PES skal være veldig bra i år og jeg har tenkt å prøve med på demoen når den er ute. Woot woot, ja, jeg tenker på å skifte fil hvis 12' er en like stor nedtur som 11.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berkamp flikk? Er det kommet ut en video av finter på 12?

Nei, ikke ennå. Men for de s om ikke har fått det med seg, så har hele Norges Hjerpseth og hele Danmarks FifaRalle fått utdelt sine Fifa 12 eksemplarer allerede, for å lage nettopp skills-compilation for 12eren. Følg dem på Twitter og Youtube, så dukker det nok opp en video rundt demo-tider!

Jeg gleder meg iallefall! Som Game over meg her, er jeg selv en fintemester av rang, og skyver nok godeste Game ned fra førsteplassen sin, hehe. Nei, fra spøk til revolver så er absolutt en perfekt timet skill move det som gir meg mest, både som fotballspiller og fifa-gamer. Jeg må virkelig si at, selv om jeg ikke har testet 12 ennå, så synes jeg virkelig de går riktig vei gameplay messig, med de grepene som er tatt i år. Tactical Defending er GENIALT. At motstanderen kunne ha sine spillere jage deg og takle deg, kun ved hjelp av å holde inne en knapp har vært det desidert største irritasjonsmomentet hos meg i 11 iallefall, og at den nå er fjernet er fantastisk. At 360 graders bevegelse fra fjorårets versjon er ytterligere forbedret med Precision Dribbling lover også veldig godt synes jeg.

Endret av lilleru
Lenke til kommentar

Den vil jeg også se for å si det slik. Er en fintemester av rang, faktisk vil jeg estimere meg til topp 2 i verden og da med meg på førsteplass. Ellers hører jeg at PES skal være veldig bra i år og jeg har tenkt å prøve med på demoen når den er ute. Woot woot, ja, jeg tenker på å skifte fil hvis 12' er en like stor nedtur som 11.

Pes demoen ER ute ;)

Lenke til kommentar

Hvordan var demoen da? (PES 2012)

Demoen representerer beta-PES, med andre ord ikke mye å skryte av pga masse småfeil, men man får et solid inntrykk for det. Kommer ny PES-demo om to uker som er basert på sluttproduktet..

Jeg sier som alltid: Fifa og Pes skildrer fortball på to forskjellige måter og i år kan begge deler bli bra spill.

Gleder meg mer til Fifa12 demoen som også kommer om to ukers tid da jeg har høyere forhåpninger til den...

Lenke til kommentar

Noen som veit om de statsa som vi har sett hitill er de som blir i spillet. I så fall har jeg nesten tro på at de har endret spillet endel. Messi er jo 95, Cristiano 92, Xavi og Iniesta begge over 90 osv. Synes dette tyder på at spillerne må ha høy skills for å være gode, men selvsagt bare en teori.

Finner United og Chelsea her, og linker til andre lag som Barcelona og City (Silva 87!). http://blameyourany.com/2011/09/02/more-fifa-12-team-and-player-ratings-emerge/

i tillegg: Alle banene: http://blameyourany.com/2011/09/05/fifa-12-full-stadium-list-released/

og alle ligaene og landslag: http://blameyourany.com/2011/09/05/full-fifa-12-team-and-league-lists-revealed/

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Har sett på statsa, og skjønner lite av disse greiene. United har jo ganske ræva, f eks Chelsea har bedre hvis du ser på hver spiller. Synes det er rart når United vant ligaen og nr 2 i Champions League, og en spiller som Javier Hernandez har 81(!) og Smalling 77(!). Blir for dumt rett og slett!

Edit: Og Welbeck har 76! Hvordan er det egentlig FIFA setter opp? Ser de ikke på noe av kampene som her i august fra PL, er det bestemt etter premier league er ferdig i mai(med eventuelt VM eller EM med i betraktningen) ?

Endret av Mys1
Lenke til kommentar

Er ikke kollektivet som skal bestemme stats til hver spiller. At Hernandez har 81 er da ikke rart? Han er jo dårligere enn Rooney.

Ikke overraskende at du klager over laget ditt heller. Tror faktisk EA ser på hver spiller gjennom nøytrale øyne. Selv om Welbeck har spilt bra betyr det ikke at han er 85.

Skulle FIFA gi Braaten 86 fordi han herjet med Robert Carlos og generelt mot venstresiden til Real Madrid?

Lenke til kommentar

Hernandez har de da faktisk truffet meget godt på. En meget god goalgetter, men som fotballspiller kan han fortsatt bli bedre. Den største wtf statsen der er jo Ferdinand sin.

Smalling er ute av posisjon og er nok rundt 80 vil jeg tippe.

Men jeg synes det er veldig høye stats på mange spillere, og det er derfor jeg lurer på om de har endre noe på hva som skal til for å klare en 40 meter crosser osv. Eventuelt kan det de ha så høye skills bare for at folk som tester spillet skal få ting til, for vi vet jo alle at de som tester fifa suger balle.

Lenke til kommentar

Er det kommet noen form for info om Be A Pro? Selv hadde jeg enkelte innvendinger mot måten ting var gjort på tidligere...

- Kan ikke bli byttet ut eller stå over kamper som kaptein (kan ikke bli byttet ut generellt sett)

- Kan ikke bli sendt på lån

- Kan ikke bli solgt i Januar

- For rask progresjon (gikk fra reservelaget til VIF og til kaptein på Man Utd på 1 1/2 sesong, selv på Verdensklasse)

Har holdt meg oppdatert på de fleste nyhetene, men ikke hørt noe om dette... er litt nervøs her jeg sitter...

Lenke til kommentar

Merker at jeg begynner å få mer lyst til å modde xboxen igjen nå. Få det en uke før for å teste det, og om det virkelig er bedre før jeg kjøper det(noe jeg sikkert kommer til å gjøre selv om det er shit),

Liker bergkamp-finta, sikkert ikke så veldig effektiv, men fin. Synes det virket som om chippene var litt bedre også, me like. Mangler bare tunnelfinta nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...