Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Moro med youth academy! Det å utvikle talenter/hente talenter osv er vel det beste med MM. Vil nok prøve manager modusen i år, lenge siden sist. Fjorårets var jo en trageide - player growth var bugga til de grader.

Savner Ghana, Elfenbenkysten og Nigeria i spillet. Noe nytt om nye landslag i spillet?

Stiller dette spørsmålet igjen.

Endret av fnats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moro med youth academy! Det å utvikle talenter/hente talenter osv er vel det beste med MM. Vil nok prøve manager modusen i år, lenge siden sist. Fjorårets var jo en trageide - player growth var bugga til de grader.

Savner Ghana, Elfenbenkysten og Nigeria i spillet. Noe nytt om nye landslag i spillet?

Stiller dette spørsmålet igjen.

Liker dette jeg også. Håper bare det er sånn at talentene faktisk kan bli gode. Husker det forige youth academy. Husker spillere jeg hentet opp fra der ikke ble gode før kanskje 25 års alderen om jeg brukte de sånn regelmessig.

Fjorårets hadde jo ikke youth academy og var som du sa en tragedie med player growth osv.

Litt of topic, men jeg husker fifa 08 eller 09. `Jeg spilte med United. Van Der Sar gikk oppover og oppover uansett hvor gammel han ble. Han la opp som 42 åring med 97 i stats. Usansynelig :p

Lenke til kommentar

Synes spillergenerasjonen er på trynet nå. Når Prica la opp kom det en ny spiss inn som het Dorsin til etternavn og tilfeldigvis hadde samme håret, fjeset og spillernummeret til Prica, bare at han var 22 år. Det ble også litt snodig på Lerkendal når den blekhvite lillebroren til Tettey kom inn på laget. :/

Lenke til kommentar

Burde ikke demo vært rundt hjørnet? Spillet kommer vel 30sept har jeg hørt.

tipper det suger kækk, så gleder meg ikke nevneverdig.

Demoen kommer ikke før 13. September.

Synes det er litt dumt, men det gjør vell at vi får en mer virkelig opplevelse, men må si jeg heller ville at de skulle gitt den ut sånn rundt de tidene Pes ga ut sin demo.

Lenke til kommentar

Følte det litt sånn jeg også. Der er noe med PES som jeg liker, selv om demoen ga meg inntrykk av et uferdig spill, selfølgelig. Men skal nok vurdere litt.

Fotballhøsten min blir altså slik:

Online og be a pro: Fifa12 på PS3

Manager mode: PES 2012 på PC (modder spillet en god del)

Jeg velger sistnevnte rett og slett fordi så lenge EA lager Fifa Manager-serien så vil de ikke bedrive kannibalisme ved å gjøre manager modus i Fifa 12 like bra. Slett og rett.

Online, be a pro og kompiskvelder med øl og fotball: FIFA12 på PS3

Manager mode: Football Manager 2012 på PC. Jeg velger sistnevnte fordi det er en så uendelig mye bedre managersimulator enn alt annet på markedet.

Lenke til kommentar

Jeg håper man kan kjøpe nesten hva man vil av spillere, så lenge man betaler nok. Jeg merker jeg blir litt irritert. Jeg spiller manager mode for Zenit. Jeg byr på en 32 år gammel spiller fra engelsk eller tysk liga. Får da beskjed om at spilleren synes ligaen min har for lav prestisje. Dette skjer selv om jeg tilbyr 300 000 i lønn. Irriterende at ikke en eneste spiller hopper på tilbudet. Ikke lett å bygge et storlag da.

Lenke til kommentar

Hanske: Du har delvis rett, men synes det blir feil om f.eks Rosenborg kunne henta Ronaldo bare de hadde nok penger.

Det de derimot burde gjøre er å gjevne ut ligaene litt mere. Er veldig vanskelig å hente spillere fra England, Spania, Italia osv om du ikke er i en av de landene selv. Så jeg er enig med at dette kan irritere.

Lenke til kommentar

Hanske: Du har delvis rett, men synes det blir feil om f.eks Rosenborg kunne henta Ronaldo bare de hadde nok penger.

Det de derimot burde gjøre er å gjevne ut ligaene litt mere. Er veldig vanskelig å hente spillere fra England, Spania, Italia osv om du ikke er i en av de landene selv. Så jeg er enig med at dette kan irritere.

Ja, jeg er enig. Men det er jo feks mange avdanka stjerner i MLS. Hvorfor kan ikke jeg da hente en 32 år gammel Zlatan eller Rooney, når jeg betaler seks ganger markedslønn?

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig. Men det er jo feks mange avdanka stjerner i MLS. Hvorfor kan ikke jeg da hente en 32 år gammel Zlatan eller Rooney, når jeg betaler seks ganger markedslønn?

Ja, jeg er enig her. Og gamle stjerner som f.eks Ronaldo som 36 åring burde vere mulig å hente til Russland. Det burde også være sånn at om et lag f.eks vinner CL så hjelper det dere liga til å få mere rep. Altså jeg vant jo CL med RBK 2 år på rad. Da burde det vere mulig å hente spillere som er aldrendes stjerner. En ting til. Jeg fikk jo f.eks henta Neymar til RBK, men ikke Cleverly f.eks.

Det er så mye å rette på, som ikke kommer til å bli retta på i år :p..

Lenke til kommentar

Neymar har jeg henta til VIF. Ronaldinho også. Dette var etter en kjempeandresesong, hvor jeg vant CL. Brasiliansk liga har dårlig prestisje, så jeg får hentet derifra. I Russland kan jeg hente fra alle ligaer, bortsett fra PL, Seria A, La Liga og Bundesliga. Eneste unntak er at jeg fikk hentet Agbonlahor og Ashley Young. Ellers har alle takket nei. Selv benkslitere.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Merkelig..

Men de burde legge til noe sånn at klubbens prestisje går oppover etterhvert som du gjør det bra i f.eks champions league. Skjønner at Ronaldo f.eks ikke ville dratt til Zenit første sesong, men om du vinner CL noen år så burde det lett vært mulig å hente verdensklasse spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...