Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

-Goalkeeper control in online matches: We asked for your feedback and we got lots of it. After reviewing that and our own telemetry, we decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches. The function remains available in offline matches.

Herlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faens møkk!

Ok, jeg fikk FIFA 12 for ca en uke siden. Var hjemme, hvor det er en litt dårlig TV. Jeg spilte på den en del. Nå, som jeg kom tilbake til leiligheten med PS3'en skulle jeg koble meg til på min Tatung 32" LCD som er HD-ready. Da jeg skulle starte spillet, så fryste spillet. Overrasket som jeg ble, prøvde jeg blant annet factory reset, googlet på nettet, sjekket andre spill (som fungerte) osv..

Så kom jeg på, som et siste forsøk, å prøve de kablene for bilde/lyd-overføring som er gul, hvit og rød. SELVSAGT fungerte jo det. Hvorfor i helvette fungerte ikke det da jeg prøvde med HDMI-kabelen min?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

For å bli god i dribling. Kan jeg da løpe langt unna motspillerne og gjøre masse tullball? Eller må jeg finte rundt en spiller?

Hvordan blir det med overganger og slikt for denne pro'en? Er det noe AI gjør for meg. Altså selger meg til en annen klubb?

Fins det en modus i Fifa 12 hvor alle 22 spillerne (eller en blanding av AI og spillere) er andre brukere? Ser problemet med at alle vil være spiss da :p Men hadde jo vært kult om muligheten hadde vært der.

Du starter jo da med 1 stjernes dribling. For å få 2 stjernes driblinger så må du gjøre den ene 1 stjernes driblinga som er. For å få 3 stjernes dribling må du vell gjøre fem 2 stjernes driblinger. Det samme for å nå nivå fire og fem.

Da har du alle stjernene, men for å bli bedre i selve dribling osv må du drible motstander spillere. F.eks ene accomplishmentet er å drible 5 spillere elns med driblinger. Høres lett ut, men kan vere vrient.

Etter hver sesong får du tilbud fra nye klubber, ettersom hvordan du har prestert. Du kan også velge å bli i samme klubb. Synes det funker veldig bra selv.

Og når du er ferdig med Pro'en din ser det slik ut:

post-97018-0-99910300-1318860664_thumb.jpg

Da kan du gå rundt med nesa i sky og digge deg selv opp og ned og i mente fordi du er kongen av konger.

Men fra alvor til enda mer alvor, om du trenger tips eller noe så må du bare spørre, for det er nok mange her som kan hjelpe om du lurer på noe.

Men nei, du kan ikke gjøre masse tullball, for at driblingene dine skal bli tellende opp imot den spesifikke bragden må du gjøre det mot en motspiller.

:!:

Er maks skill 89 altså? Er det umulig at spilleren din blir like god som Messi selv om du makser alt?

Har du spilt sykt mye på proen? For det dere er jo helt vilt! :p

Lenke til kommentar

Neida, maks er ikke 89. Kommer veldig annpå HVA spilleren er, altså posisjon og hva han er i den posisjonen.

Feks, spiller eg som spiss og velger "Avslutter" som trait, så er fyren på 92. Så det kommer annpå hvilken kombo du velger.

Har spilt en del timer på Pro'en ja, og er ingenting som er bedre enn å vite at eg er ferdig med alle bragdene allerede. 1200 taklinger...Var seriøst drepende.

Lenke til kommentar

Neida, maks er ikke 89. Kommer veldig annpå HVA spilleren er, altså posisjon og hva han er i den posisjonen.

Feks, spiller eg som spiss og velger "Avslutter" som trait, så er fyren på 92. Så det kommer annpå hvilken kombo du velger.

Har spilt en del timer på Pro'en ja, og er ingenting som er bedre enn å vite at eg er ferdig med alle bragdene allerede. 1200 taklinger...Var seriøst drepende.

Brukte du slidersene for å gjrøe det lettere å få til alt mulig?

Lenke til kommentar
-Goalkeeper control in online matches: We asked for your feedback and we got lots of it. After reviewing that and our own telemetry, we decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches. The function remains available in offline matches.

Herlig!

Selve AI-forsvaret var jo ingenting. Verste var jo at etter at ballen var vunnet tilbake, satte AIen opp et helt nytt angrep for deg. Har hørt at AIen faktisk har scoret mål for folk også, ved hjelp av at AIen vinner baller i motstanderen sin sekstenmeter og bare fyrer av med en gang. Det var jo en ypperlig mulighet for dårlige spillere å vinne mot gode. Glad jeg bare har møtt på et fåtall av disse spillerne :)

Lenke til kommentar

Faens møkk!

Ok, jeg fikk FIFA 12 for ca en uke siden. Var hjemme, hvor det er en litt dårlig TV. Jeg spilte på den en del. Nå, som jeg kom tilbake til leiligheten med PS3'en skulle jeg koble meg til på min Tatung 32" LCD som er HD-ready. Da jeg skulle starte spillet, så fryste spillet. Overrasket som jeg ble, prøvde jeg blant annet factory reset, googlet på nettet, sjekket andre spill (som fungerte) osv..

Så kom jeg på, som et siste forsøk, å prøve de kablene for bilde/lyd-overføring som er gul, hvit og rød. SELVSAGT fungerte jo det. Hvorfor i helvette fungerte ikke det da jeg prøvde med HDMI-kabelen min?

har du endra instillger på ps3n til å gi signaler via HDMI da?

Lenke til kommentar

Faens møkk!

har du endra instillger på ps3n til å gi signaler via HDMI da?

PS3-menyen fungerte, men da jeg skulle inn på FIFA 12 under "Games", så ble skjermen svart. Jeg har spilt mange, mange andre spill med HDMI. FIFA 12 ville det tydeligvis ikke...

TV-en var stilt inn på HDMI. HDMI-kabelen var den eneste kabelen jeg hadde mellom PS3 og TV. Jeg fikk skjermbilde og lyd, så jeg tror nok alt burde vært i orden.

Lenke til kommentar

1.02 update:

-Fixed a memory leak that would cause Origin to crash.

-Fixes to our installation and updating systems.

-Fixed an install issue that was forcing users to download all language packs.

-Fixed a situation that would see the user in an empty FUT Store without button functionality.

-Fixed a FUT crash when using custom tactics.

-Fixed a hard lock that would occur when applying a Manager Contract after purchasing a Bronze Premium Pack in FUT.

-Fixed a situation that would see some users being disconnected from FUT after five seconds of connectivity.-

-We have optimized the FUT server to speed up transactions

PS3 utgaven er også patcha. FUT-bugs, andre bugs og de har fjerna keeperexploit. Folk har allerede grisebanka motstandere 10 - 0 o.l. i 1. divisjon.. Koselig. :love:

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller blir forsvarspillerene mine dårligere når de har gode angripere bak seg som feks Aguero? Er ikke snakk om en fysisk duell her men Gibbs klarer feks ikke å heade ballen og Aguero kan bare putte den i mål. Synes det skjer gang på gang når Aguero er der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller blir forsvarspillerene mine dårligere når de har gode angripere bak seg som feks Aguero? Er ikke snakk om en fysisk duell her men Gibbs klarer feks ikke å heade ballen og Aguero kan bare putte den i mål. Synes det skjer gang på gang når Aguero er der.

Opplever at de store lagene blir heiet på for å si det mildt. Møter jeg andre lag enn City, Madrid, Barca eller Frankrike, så vinner jeg ganske så enkelt. Men hvis jeg møter disse lagene, så blir alt vanskelig, pga at spillerene mine vil rett og slett aldri ta ballen hvis de legger høy gjennombruddspasning. Hvis jeg møter Chelsea, så knuser Koscelny Drogba i hver slik duell, men møter jeg én av de fire, så vil alltid Koscelny dukke eller bare ta ut foten og så løpe fremover (forstår ikke hvorfor han gjør dette hver gang). Merker også at hvis jeg tar ballen fra de store lagene så vil ballen automatisk gå til motstanden, hvis jeg klarerer. Har faktisk i hele dag bare prøvd å ha litt oversikt over hvor mange fordeler de store lagene får, og her er et eksempel: Benzema kommer løpende og løper rett på meg med ballen. Da er det 2 mulige utfall: Enten får Benzema ballen tilbake på mirakuløst vis og er alene i gjennom fordi han bare løper ned midtstopperene mine, eller så vil ballen gå rett i beina til en av midtbanespillerene til Real Madrid, uansett. Synes de som har laget spillet i år har vært altfor snill med skillsa til enkelte spillere. Benzema er latterlig god. Han er ikke i nærheten av det samme i virkeligheten. David Villa er alt for sterk til å vende. Det er umulig å ta ballen fra en Villa som kommer løpende skrått i feltet, hvis brukeren bare skyver litt på analogen så vender han fortere enn Messi. Özil er alt for sterk, hvis du har lest noe av det jeg skrev tidligere, så vil du forstå det. Pluss mange fler.

Har idag prøvd ut det å spille en-touch fotball, og det er faen meg det latterligste på hele spillet. Hvis jeg prøver å sentre på første, med ca 10% i styrke, så fyker ballen i 200 km/t til en utenomjordisk plass (eller motspiller). Hvis jeg derimot setter på 100% styrke, så triller ballen. Jeg liker å ligge litt lavt, for så å angripe kjapt med korte pasninger. Dette får jeg nesten aldri til pga. det teite en-touch glitchen. Taper mye på å møtte dempe og så sentre.

Nå er det bare å glede seg til Battlefield 3. FIFA12 er den største skuffelsen jeg har hatt (når det gjelder spill).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fyfaen at det går an å ha så flaks. Jeg spilte med Napoli og møtte Bor. Dortmund.

Han klarer å gulle inn 2 mål ved å spasere igjennom forsvaret pluss en keepertabbe. Ellers overkjører jeg han totalt.

Først de siste 10 minuttene klarer jeg å rote ballen i nettet. Endte heldigvis uavgjort, ellers hadde jeg klikka i vinkel. På statistikken har jeg 14 skudd på mål, han har 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...