Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dette snakket om pilene egentlig? Bruker da ikke pilene til en damn shit bortsett fra en offsidefelle i ny og ne.

Høyden på skuddene avhenger av skuddstyrken. Men om du vil ha lave og harde skudd så kan en bruke L2 mens en skyter.

Og lave skudd i siden er den beste løsningen, tydeligvis så klarer ikke noen keepere å ta skudd langs bakken, uansett farten på skuddet.

Lenke til kommentar

Satte høyde og tyngde på maks på proen min.

Han var rett og slett et monster i feltet, selv om han var dritt treig.

Scoret vell på alt av innlegg/cornere.

Jeg har jo da selvsagt en egenlaget cornertaktikk som gjør at alle trekker helt bak i feltet untatt min pro, noe som fører til at bare en mann markerer han, og da er det easy match.

Jeg har ikke så mye peiling på Fifa 12. Hva er Pro? (eller Virtual Pro er mer riktig?)

Det er på en måte "deg" i spillet. Du lager en spiller, kan laste ned ditt eget fjes osv.

Proen starter på scratch, altså forholdsvis dårlig, så jo mer du spiller, jo bedre blir han. Du må f.eks gjør mange finter for å gå opp i dribling osv.

Samme med skudd.

Du kan bruke denne proen i manager modus, spiller modus eller spillende manager modus.

Du kan også spille online med denne spilleren.

Lenke til kommentar

For å bli god i dribling. Kan jeg da løpe langt unna motspillerne og gjøre masse tullball? Eller må jeg finte rundt en spiller?

Hvordan blir det med overganger og slikt for denne pro'en? Er det noe AI gjør for meg. Altså selger meg til en annen klubb?

Fins det en modus i Fifa 12 hvor alle 22 spillerne (eller en blanding av AI og spillere) er andre brukere? Ser problemet med at alle vil være spiss da :p Men hadde jo vært kult om muligheten hadde vært der.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Og når du er ferdig med Pro'en din ser det slik ut:

post-97018-0-99910300-1318860664_thumb.jpg

Da kan du gå rundt med nesa i sky og digge deg selv opp og ned og i mente fordi du er kongen av konger.

Men fra alvor til enda mer alvor, om du trenger tips eller noe så må du bare spørre, for det er nok mange her som kan hjelpe om du lurer på noe.

Men nei, du kan ikke gjøre masse tullball, for at driblingene dine skal bli tellende opp imot den spesifikke bragden må du gjøre det mot en motspiller.

:!:

Lenke til kommentar

Spilt en del H2H seasons nå, og nå begynner eg å merke at eg møte samme lag VELDIG ofte og eg har ikke peiling på hvilket lag det er, aldri hørt om det før.

Heter noe i duren, Machaklakal eller noe slikt. Roberto Carlos, Eto'o og Zhirkov er blant spillerene...Noen som har peil på hva slags humbug lag dette er?

Lenke til kommentar

Spilt en del H2H seasons nå, og nå begynner eg å merke at eg møte samme lag VELDIG ofte og eg har ikke peiling på hvilket lag det er, aldri hørt om det før.

Heter noe i duren, Machaklakal eller noe slikt. Roberto Carlos, Eto'o og Zhirkov er blant spillerene...Noen som har peil på hva slags humbug lag dette er?

Hvordan kan du ha unngått å få med deg det? Wikipedia er også din venn :tease:

Lenke til kommentar

1.02 update:

-Fixed a memory leak that would cause Origin to crash.

-Fixes to our installation and updating systems.

-Fixed an install issue that was forcing users to download all language packs.

-Goalkeeper control in online matches: We asked for your feedback and we got lots of it. After reviewing that and our own telemetry, we decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches. The function remains available in offline matches.

-Fixed a situation that would see the user in an empty FUT Store without button functionality.

-Fixed a FUT crash when using custom tactics.

-Fixed a hard lock that would occur when applying a Manager Contract after purchasing a Bronze Premium Pack in FUT.

-Fixed a situation that would see some users being disconnected from FUT after five seconds of connectivity.-

-We have optimized the FUT server to speed up transactions

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...