Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Noen som er tekniske og vet hvordan jeg får brannmuren min til moderat istedenfor restrict? Jeg får ikke spilt mot noen i NM eller mot venner, pågrunn av det. Trenger virkelig hjelp.

du må inn i ruteren og åpne portene til xboxen/playstaion manuelt...

Jeg har satt PS3'en min i DMZ = alle porter åpne så "hackzorz" har full tilgang til den. Beste alternativet for meg siden flere av spillene jeg spiller online krever at jeg åpner ekstra porter...

Men les her først så skjønner du nok mye mer..

I korte trekk.

PS3'en din må ha en fast IP-adresse på nettverket ditt

I nettleseren din kan du koble deg til ruteren din

Der åpner du porter manuelt (hvis ruteren er relativt ny så er denne prosessen enkel..)

Lagre og enjoy

(Jeg kunne ikke en dritt on dette før, men google var til veldig hjelp)

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt LATTERLIG hvor mange TAPERE som spiller dette spillet... Blir rage quitta over halvparten av kampene! Hvor blir det av poengene mine? Har spilt over 20 kamper online men player hub påstår jeg kun har spilt en kamp. Får jo fanken meg ingen ting igjen for å spille i nesten 12 minutter mot småunger som rage quitter :mad:

Lenke til kommentar

Noen som er tekniske og vet hvordan jeg får brannmuren min til moderat istedenfor restrict? Jeg får ikke spilt mot noen i NM eller mot venner, pågrunn av det. Trenger virkelig hjelp.

du må inn i ruteren og åpne portene til xboxen/playstaion manuelt...

Jeg har satt PS3'en min i DMZ = alle porter åpne så "hackzorz" har full tilgang til den. Beste alternativet for meg siden flere av spillene jeg spiller online krever at jeg åpner ekstra porter...

Men les her først så skjønner du nok mye mer..

I korte trekk.

PS3'en din må ha en fast IP-adresse på nettverket ditt

I nettleseren din kan du koble deg til ruteren din

Der åpner du porter manuelt (hvis ruteren er relativt ny så er denne prosessen enkel..)

Lagre og enjoy

(Jeg kunne ikke en dritt on dette før, men google var til veldig hjelp)

EDIT: Har laga fast ip adresse til ps3'n, og gikk inn på port forwarding og åpna to av portene. Skal jeg åpne noe TCP også? Har forsatt restriktiv brannmur. Blir så irritert, får ikke spilt mot noen... Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Er noen TCP porter du skal åpne også ja.

Ja, hvilke?

I Port forwarding, så står det først name: hvor jeg kaller de PS3A og B osv. Så er det ip adressen som jeg har fikset. Så er det ports to open og der har jeg åpna 3659 og 6000.

EDIT: Har nå åpna: 80 - TCP 443 - TCP

3659 - UDP

6000 - UDP

9570 - UDP

9980 to 9989 - TCP

10000 to 12500 - TCP

42100 to 42199 - TCP

10500 to 12500 - UDP

Forsatt ingenting..

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Nå er jeg sur. Dominerte kampen fullstendig, før jeg mister tilkoblingen til motstanderen idet JEG FEIRER MITT TREDJE MÅL. Deretter, i tro på at kamprapporten faktisk har konkludert med at jeg var overlegen, finner jeg ut at jeg står oppført med et tap. FUCK FIFA. Det verste er at jeg fortsatt har internett, noe som tilsier at det ikke var mitt nett som streiket.

Endret av Heatkiger
Lenke til kommentar

Nå er jeg sur. Dominerte kampen fullstendig, før jeg mister tilkoblingen til motstanderen idet JEG FEIRER MITT TREDJE MÅL. Deretter, i tro på at kamprapporten faktisk har konkludert med at jeg var overlegen, finner jeg ut at jeg står oppført med et tap. FUCK FIFA. Det verste er at jeg fortsatt har internett, noe som tilsier at det ikke var mitt nett som streiket.

Du er ikke den eneste som er drittsur. EA er noen forbanna idioter, og bryr seg nevneverdig om rage quittere..

Lenke til kommentar

Faen!!

Er grisepissed! Tapte nettopp en kamp mot en kamerat etter å ha spilt en del online. Ingen av oss er noe spesielt gode, men jeg var dårligst i utgangspunktet. Etter noen dager med ganske mye onlinespilling tenkte jeg å slå ham ved å bruke ting jeg har lært. Men den gang ei. 2 - 1, 2 0 og 2 - 0 ble resultatene, og jeg ble griseforbanna. Gjengangeren i alle kampene var at han fikk all nedfallsfrukten, og jeg ALLTID skjøt på keeper da jeg var alene med sistnevnte.

Jeg sliter veldig med å bli bedre i FIFA. Noe jeg merker er at mange "gode" spillere enkelt og greit bare løper igjennom forsvaret mitt. Jeg har lært "trikset" ved å holde inn de myke knappene under kontrollen samt X for å presse, men det er så latterlig enkelt å løpe igjennom forsvaret dette til tross.

Vet ikke helt hvilke svar jeg er ute etter...

Hvordan bli bedre?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke falle ut av hele nettet for å få tap, er nok å miste tilkoblingen til EA sine servere.

Likevel; Er det virkelig min feil?

Har hendt med meg og, skjønte ingenting, jeg mistet tilkoblingen til motstanderen, og fikk oppført tap uten i det hele tatt å være ute av EA-s servere !!

What the hell, man. What the hell ?!?!

Lenke til kommentar

Ja, hvilke?

I Port forwarding, så står det først name: hvor jeg kaller de PS3A og B osv. Så er det ip adressen som jeg har fikset. Så er det ports to open og der har jeg åpna 3659 og 6000.

3659 - UDP

6000 - UDP

9570 - UDP

9980 to 9989 - TCP

10000 to 12500 - TCP

42100 to 42199 - TCP

10500 to 12500 - UDP

Forsatt ingenting..

Disse skal være åpnet hvis du ikke kjører PS3'en i DMZ:

• TCP Ports: 80, 443, 465, 983, 5223, and 10070 - 10080
  • UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070

http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=977

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Hmm, så jeg holder inne L2 (myk knapp bak?) samtidig som jeg følger spilleren med jockey ("løpeknappen"?).

Deretter kan jeg, hvis timingen er rett, sette ut en fot ved å trykke runding ?

Ikke lett dette her. Tenkte å øve litt på finter, men bør vel kanskje få inn det grunnleggende først. Mange av tutorialsene på nettet dreier seg stort sett om finter, ingenting dreier seg om det grunnleggende. Altså enkle ting som hvordan man bør spille, de ulike grunnfunksjonene (gjennomspill, tok meg ukevis å lure denne funksjonen ut av kameratene mine) og lignende.

Lenke til kommentar

Ja, hvilke?

3659 - UDP

6000 - UDP

9570 - UDP

9980 to 9989 - TCP

10000 to 12500 - TCP

42100 to 42199 - TCP

10500 to 12500 - UDP

Forsatt ingenting..

Disse skal være åpnet hvis du ikke kjører PS3'en i DMZ:

• TCP Ports: 80, 443, 465, 983, 5223, and 10070 - 10080
  • UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070

http://us.playstatio...ex.htm?a_id=977

Har åpnet dem. Har også satt UDP Endpoint Filtering, til endpoint indepented.. samme med TCP'n. Alikavel forsatt restriktiv.. men har kunnet spille mot én kompis nå og én i NM, resten e det forsatt samme problem med.

Jeg er med på NM i FIFA 12 som TV 2 arrangerer. Har blitt med i en liga, men får ikke invitert, finner ikke noe invite-knapp noe sted inne på ligaen. Hvordan får jeg spilt kamper mot de andre i ligaen?

Trykk på gruppen, og gå inn der hvor du kan se hvordan folk e rangert. Så trykker du X og så inviter til ligakamp.

Lenke til kommentar

Hmm, så jeg holder inne L2 (myk knapp bak?) samtidig som jeg følger spilleren med jockey ("løpeknappen"?).

Deretter kan jeg, hvis timingen er rett, sette ut en fot ved å trykke runding ?

Ikke lett dette her. Tenkte å øve litt på finter, men bør vel kanskje få inn det grunnleggende først. Mange av tutorialsene på nettet dreier seg stort sett om finter, ingenting dreier seg om det grunnleggende. Altså enkle ting som hvordan man bør spille, de ulike grunnfunksjonene (gjennomspill, tok meg ukevis å lure denne funksjonen ut av kameratene mine) og lignende.

Du kan alltids styrke midtbanen din med 5 mann, for å kunne ha ballen mer i laget. Dermed vil det komme færre angrep mot deg. I forsvar så gjelder det å holde mye roen når du holder inne L2. Ikke gå for mye i mann, men prøv å skjerme han ut mot et ufarlig område.

Tapte nettopp en kamp i NM btw. Motstanderen hadde vel étt angrep i kampen, og med det vant han. Og dette er ikke overdrivelse: Han sentra til Özil som stod på ca 45 meter. Derifra og inn til 14 meter, så hadde jeg Song på ene siden og Vermaelen på andre siden av Özil, og han bare gikk, løpte ikke (!!!), alikavel var det helt umulig å få ballen fra lille Özil. Er ikke mulig, og kjenner jeg er sint inne i meg enda. HVORDAN KLARER OZIL Å BARE GÅ RETT FREM MED TO FYSISKE SPILLERE SOM LIGGER I BEGGE SKULDRENE PÅ HAN OG JEG TRYKKER O SOM FAEN?! Real Madrid og Barcaspillerne er guder på dette spillet.

Kan sies at jeg bomma på åpent mål (spiller med manuel og ble veldig ivrig, dog litt skrått hold), traff stolpen, hadde dusinvis av innlegg som jeg vant halvparten av i feltet, men som endte med kanonredninger og var alene med keeper 3 ganger, men Casillas va tydeligvis raskere enn Walcott da jeg løpte forbi keeper. De to andre gangene så var det bare feberredninger.

Kan bli irritert over meg selv av og til, men samtidig spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...