Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at jeg er forbannet nå..

Jeg viste interesse for Arturo Vidal, og la inn et bud på 22 millioner pund.

2 dager senere får jeg vite at de vil ha 26 millioner pund for ham.-

Greit, tenker jeg, da henter jeg han på deadline-day.

Så, dagen etterpå blir han solgt til Newcastle for 21....... millioner pund......

SATAN !!

Nå hendte det søren meg ikke igjen...

Jeg er manchester City og vil kjøpe vinger, ser Nani er

tilgjengelig og legger inn et bud på 24 millioner pund..

2 dager senere får jeg vite at United vil ha 26,5 millioner pund for ham, og jeg byr 26,5 milloner pund.

2 dager senere igjen godtar United budet mitt og jeg går til kontraktsforhandlinger med Nani.

2 dager senere er han solgt til Tottenham for 23,5 millioner pund....

Hva faen i helvette er det som skjer med meg og overgangspolicyen min ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Satt å spillte i stad, da kom det opp "unable to read disc". Tok ut cden og den hadde runde fine riper. Sikkert X-boxen min som har ødelagt spillet! Dog mitt store spørsmål: Noen som har erfaring med å returnere ødelagte spill og få det på garanti?

Utrolig kjipt å måtte kjøpe samme spillet en gang til.

Med Xbox 360 så vet jeg om et triks: Sett i spillet og lagre det til harddisken. Dermed trenger du bare å putte spillet i (med riper, uten riper) og du vil spille helt normalt uansett, siden det er lagra til harddisken. Gjorde dette da jeg hadde Xbox selv.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg er forbannet nå..

Jeg viste interesse for Arturo Vidal, og la inn et bud på 22 millioner pund.

2 dager senere får jeg vite at de vil ha 26 millioner pund for ham.-

Greit, tenker jeg, da henter jeg han på deadline-day.

Så, dagen etterpå blir han solgt til Newcastle for 21....... millioner pund......

SATAN !!

Nå hendte det søren meg ikke igjen...

Jeg er manchester City og vil kjøpe vinger, ser Nani er

tilgjengelig og legger inn et bud på 24 millioner pund..

2 dager senere får jeg vite at United vil ha 26,5 millioner pund for ham, og jeg byr 26,5 milloner pund.

2 dager senere igjen godtar United budet mitt og jeg går til kontraktsforhandlinger med Nani.

2 dager senere er han solgt til Tottenham for 23,5 millioner pund....

Hva faen i helvette er det som skjer med meg og overgangspolicyen min ??

1. Om klubben godtar, så har klubben godtatt budet. Men spelaren har ikkje mottatt kontraktsforslag fra deg enda.

2. Når klubben godtar budet, så må du gå i kontraktsforhandling med spelaren. Der må du gi han eit saftig bud han aldri kan avslå - øk alt med god margin.

3. Spelaren er forhåpentligvis din.

Veit ikkje om det er i #2. du gjer feil..

Men det som er rart er at han blir solgt billigare enn det klubben faktisk oppgir til deg. Så ein bug kan vere #4. som eg ikkje har skreve inn :p

Lenke til kommentar

Jeg føler at 4-2-3-1 er en alt for defensiv formasjon, og jeg har for få spillere i angrep. Samme gjelder 4-3-3, hvor det nesten blir samme opplegg. Noen som har noen formasjoner de bruker, som bidrar offensivt? Møtte en fyr som var Arsenal og spilte 4-1-3-2 (hvor de tre midtbanespilelrene var SVÆRT offensive og aldri i forsvar.

Noen som spiller med 3 i forsvar? Vurderer å bruke dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

4-1-4-1 har funket ganske så bra for min del, der den defensive midtbanen funker meget godt som både ballfordeler til midtbanen og "første-forsvarer" foran forsvaret, og som også er den som oftest tvinger motstanderne mot sidene av banen.

Med 2 (noen ganger 3) raske midtbanespillere, som også er flinke å dribble, så har du fort mange kontringsmuligheter om du får tatt motstanderen tilstrekkelig på senga, og med en rask og/eller stor spiller som oppspillspunkt, så er man egentlig ganske godt dekket.

For ikke å snakke om at det er utrolig viktig å vinne "kampen om midtbanen", derfor er det godt å ha 4 stykker der pluss den defensive midtbane-spilleren til å plukke opp de som kommer igjennom med nød og neppe.

Edit:

Og med 4 stykker på midtbanen så har man gode muligheter for å spille bredt, gode muligheter i midten, pluss veldig gode muligheter til å snu spillet ved å slå cross-pasninger til den andre siden, der vil det i 9/10 tilfeller (har vært for meg iallefall) være 2 umarkerte lagkamerater, om du har "dratt ned" motstanderen langt nok mot ballfører.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre her som har opplevd at det klikker noe helvettes mye i karriere modus? spilte nettopp en kamp som jeg måtte spille opp igjen pga at det klikka og jeg måtte rs'e ps3. Dette har jeg opplevd MANGE ganger. Og i tilegg til det opplevde jeg en fæl glitch. Jeg hadde en skada spiller som skulle byttes ut, men det ville han tydligvis ikke.. Etter jeg skulle bytta han ut så sattn på bakken og overspilte skada i min banehalvdel (hvorfor ikke utenfor bana??) men jeg fikk min spiller innpå da

Det samme skjedde med meg i ettermiddag. Når jeg startet Fifa etter reboot av PS så var seff ALT innhold borte, inkludert en Virtual Pro som hadde ca 80% av alle unlocks..... Der forsvant hele gnisten for å spille Fifa :hrm:

Så er det noe mulighet for å fikse det? fjerne fifa og legge inn på nytt? Er så sykt irriterenes.. men det skjedde faktisk ikke en eneste gang på LOSC Lille saven jeg lagde. Bare på de to savene jeg har i det engelske ligasystemet :dontgetit:

og tilegg til det så er det en bug hvor jeg ser totalen på en spiller er -1232421503 f.eks og så står det ikke navn på spillern.

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Leser det er en del bugs i spillet. Hvordan blir det for meg som bare skal spille offline, og ikke koble Xbox'en til nettet (ergo ingen patching).

Mest sannsynlig rare situasjoner hvor spillere overreagerer vanvittig på den nye impact-motoren, men jeg har fortsatt til gode å oppleve noen forferdelige situasjoner p.g.a. dette.

Mange andre som skriker etter bugs her inne, men jeg har til gode å oppleve noen som er game-breaking for min personlige del.

Lenke til kommentar

Noen andre her som har opplevd at det klikker noe helvettes mye i karriere modus? spilte nettopp en kamp som jeg måtte spille opp igjen pga at det klikka og jeg måtte rs'e ps3. Dette har jeg opplevd MANGE ganger. Og i tilegg til det opplevde jeg en fæl glitch. Jeg hadde en skada spiller som skulle byttes ut, men det ville han tydligvis ikke.. Etter jeg skulle bytta han ut så sattn på bakken og overspilte skada i min banehalvdel (hvorfor ikke utenfor bana??) men jeg fikk min spiller innpå da

Det samme skjedde med meg i ettermiddag. Når jeg startet Fifa etter reboot av PS så var seff ALT innhold borte, inkludert en Virtual Pro som hadde ca 80% av alle unlocks..... Der forsvant hele gnisten for å spille Fifa :hrm:

Så er det noe mulighet for å fikse det? fjerne fifa og legge inn på nytt? Er så sykt irriterenes.. men det skjedde faktisk ikke en eneste gang på LOSC Lille saven jeg lagde. Bare på de to savene jeg har i det engelske ligasystemet :dontgetit:

og tilegg til det så er det en bug hvor jeg ser totalen på en spiller er -1232421503 f.eks og så står det ikke navn på spillern.

noen som vet hva jeg bør gjøre?? samma greia skjedde igjen.. begynner å bli lei det der.

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Skjedde hos meg også før, var vist noe med custom formations så vidt jeg skjønte. Måtte slette alle savefilene mine, så ble det bra igjen.

Veit ikke hva du kan gjøre utenom å slette formasjonene du har lagd og laste ned sqouds på nytt hvis du vil beholde savegames og VP.

Lenke til kommentar

Du sletta alle savefilene til karrieremodusen? hvor sletter jeg formasjoner?

Jeg sletta alle filene til til FIFA 12 inne på hardisken. Profilen og alt annet. Da ble problemet løst, men jeg mistet også savefilene til karrieremodusen, VPen og alt annet.

Jeg har lest at du kan løse problemet med å slette formasjonene og tacticsa(siden det er de som lager problemet) og laste ned den nye squad updaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...