Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Da legger jeg online delen på hylla, KJØSS MEG SIDELENGS OG BAKLENGS OVER NÆRMESTE FJELLTOPP!!

Siste 5-6 matcher så har jeg ledet godt, 3-0 over Real, 4-0 over Barca etc etc og hvær jævla kamp "You have lost your connection"

Fuck off.

Selvom jeg ikke bryr meg, så JA jeg får registrert som tap, selvsagt.

Ser da ut som du bryr deg vertfall en pitteliten smule. :ph34r:

Jeg bryr meg om spillopplevelsen, ikke stats. Er en viss forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss vp'en min er i Liverpool! Og jeg vil spille med han i karriere modus med et annet lag. Må jeg flytte han til det lage jeg skal spille med eller kan jeg bare velge at han skal være med når jeg startet karrieren ? :)

Håper på tilbakemelding :)

Når du velger spiller, eller spillende manager i kariere modus, så velger du klubben du vil ta over/spille for, også da blir også din VP inkludert i det laget som din spiller.

Lenke til kommentar

Hei! Satt å spillte i stad, da kom det opp "unable to read disc". Tok ut cden og den hadde runde fine riper. Sikkert X-boxen min som har ødelagt spillet! Dog mitt store spørsmål: Noen som har erfaring med å returnere ødelagte spill og få det på garanti?

Utrolig kjipt å måtte kjøpe samme spillet en gang til.

Lenke til kommentar

Hei! Satt å spillte i stad, da kom det opp "unable to read disc". Tok ut cden og den hadde runde fine riper. Sikkert X-boxen min som har ødelagt spillet! Dog mitt store spørsmål: Noen som har erfaring med å returnere ødelagte spill og få det på garanti?

Utrolig kjipt å måtte kjøpe samme spillet en gang til.

Jeg gjorde dette med FIFA 10 og betalte 99,- når jeg sendte inn spillet. Skal stå mer om dette bakerst i manualen.

Oppdt: Leste akkurat bakerst på manualen på PS3 og der står det fritt "bytte" før 90 dager og 10 Pund etter dette.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Kan ikke forstå hvordan jeg kan ha forårsaket skaden, når jeg verken har tatt ut spillet eller flyttet på x-boxen etter jeg fikk spillet.

Lever Xboxen din dit du kjoepte den, dette skjedde paa min vanlige xbox for mange herrens aar siden, og den ripa opp utrolig mange av spillene mine, helt uten at noe ble beveget pa.

Er de opplyste, saa sender de den til reparasjon hos MS (tror verkstedet er i Tyskland), mens du faar laane en i perioden din blir sjekket.

Lenke til kommentar

Noen andre her som har opplevd at det klikker noe helvettes mye i karriere modus? spilte nettopp en kamp som jeg måtte spille opp igjen pga at det klikka og jeg måtte rs'e ps3. Dette har jeg opplevd MANGE ganger. Og i tilegg til det opplevde jeg en fæl glitch. Jeg hadde en skada spiller som skulle byttes ut, men det ville han tydligvis ikke.. Etter jeg skulle bytta han ut så sattn på bakken og overspilte skada i min banehalvdel (hvorfor ikke utenfor bana??) men jeg fikk min spiller innpå da

Lenke til kommentar

Noen andre her som har opplevd at det klikker noe helvettes mye i karriere modus? spilte nettopp en kamp som jeg måtte spille opp igjen pga at det klikka og jeg måtte rs'e ps3. Dette har jeg opplevd MANGE ganger. Og i tilegg til det opplevde jeg en fæl glitch. Jeg hadde en skada spiller som skulle byttes ut, men det ville han tydligvis ikke.. Etter jeg skulle bytta han ut så sattn på bakken og overspilte skada i min banehalvdel (hvorfor ikke utenfor bana??) men jeg fikk min spiller innpå da

Det samme skjedde med meg i ettermiddag. Når jeg startet Fifa etter reboot av PS så var seff ALT innhold borte, inkludert en Virtual Pro som hadde ca 80% av alle unlocks..... Der forsvant hele gnisten for å spille Fifa :hrm:

Lenke til kommentar

synd for deg.

Nei, eg personlig driter i at du ikke gidder mer online spilling. Kanskje like greit når en ser hvilken syting det er fra den kanten.

Som trådstarter kan du neppe ignorere det faktum at EA har driti kraftig på leggen nok et år angående serverkapasitet kontra etterspørsel. Fint at det fungerer for dere som har ting på plass, men det virker helt tilfeldig hvem dette er, uavhengig av båndbredde og åpne porter.

Lenke til kommentar

4-0-0 i record for kvelden. Spilte som Portsmouth to ganger og Standard Liege to ganger og begge ga mersmak. Huseklepp har fire stjerner og 88 spring/acceleration, som gjør han veldig deilig å angripe med. Dessverre er det bare han som har ordentlige kvaliteter på Pompey. Standard Liege, derimot, har Tchité på topp, som har 93 sprint og acceleration. Vant på overtid mot en som bare spammet keeper i forsvar.

Veldig fornøyd med konseptet H2H Seasons så langt, men det er flust med irritasjonsmomenter, hvor keeper-styringa er den aller største. Sliter med lagg i mange av kampene, men har fortsatt tilgode å bli kastet ut av kampen. Har også opplevd å få likefargede drakter to ganger, men det var mulig å spille allikevel. Det er så lite som må pusses på for å gjøre dette kjempebra, så jeg velger å vente i tålmodighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...