Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

hahah så JÆVLIG bedritent, motstanderen min fikk 3 straffer (!) i løpet av 10 min. To av de skulle ikke vært straffe. Faen for en forpult dritt dommer. Skulle ikke vært lov. Den ene straffa kom etter ingenting, jeg trykte serriøst ikke på en dritt og han felte han. Faen for noe møkk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror han juksa, for hver gang jeg hadde ballen så begynte det å hakke noe så jæævli. En kompis har fortalt meg om at en kan kjøpe en ting som man trykke på, så hakker det noe enormt. Vurderer å klage til EA, men de får vel nok av klager fra før...

Noe lignende har hendt meg og..

Lenke til kommentar

Da er eg i 5 Divisjon, helt utrolig egentlig siden eg spiller utrolig dårlig. Klarer ikke å sette sjansene. Hadde 5 tap før eg startet å spille i dag. Nå har 26-7-10, ingen god statestikk... Spilte en som var Real Madrid som styrte bare keeperen når eg angrep han, og han var god som keeper også. Helt umulig å score på. Men utrolig feigt å spille sånn

Lenke til kommentar

Da er eg i 5 Divisjon, helt utrolig egentlig siden eg spiller utrolig dårlig. Klarer ikke å sette sjansene. Hadde 5 tap før eg startet å spille i dag. Nå har 26-7-10, ingen god statestikk... Spilte en som var Real Madrid som styrte bare keeperen når eg angrep han, og han var god som keeper også. Helt umulig å score på. Men utrolig feigt å spille sånn

Det er da jeg stopper opp, snur, og triller ball i eget forsvar. Får jeg reaksjoner på pm så ber jeg han ryke og reise da dette er mellom meg og AI'en hans.

Nede hos andre også?

Fifa hang seg istad, men er oppe hos meg på PSN

Lenke til kommentar

hahah så JÆVLIG bedritent, motstanderen min fikk 3 straffer (!) i løpet av 10 min. To av de skulle ikke vært straffe. Faen for en forpult dritt dommer. Skulle ikke vært lov. Den ene straffa kom etter ingenting, jeg trykte serriøst ikke på en dritt og han felte han. Faen for noe møkk.

Var alene igjennom. Motspiller takler meg. Resultat, jeg får frispark imot. Usannsynlig mye jalla til tider.

Frisparkene ser generelt ut til å være totalt random til tider.

Lenke til kommentar

Var alene igjennom. Motspiller takler meg. Resultat, jeg får frispark imot. Usannsynlig mye jalla til tider.

Frisparkene ser generelt ut til å være totalt random til tider.

Hadde en her istad: alene med keeper, lobber keeperen som braser inn i meg så jeg slår salto NFL-style, ballen spretter mot mål og en forsvarer som lå laangt bak meg henter inn ballen og klarerer.. hadde det ikke vært for at jeg allerede har hatt en rage tidligere i dag så hadde jeg klikka på nytt.

Men det er såpass langt mellom hver gang fysikken skjærer seg for meg så jeg lar det gå anyways..

Lenke til kommentar

Det er da jeg stopper opp, snur, og triller ball i eget forsvar. Får jeg reaksjoner på pm så ber jeg han ryke og reise da dette er mellom meg og AI'en hans.

Hvordan ser du det? Har vært usikker et par ganger...

Endret av eveant
Lenke til kommentar

Hvordan ser du det? Har vært usikker et par ganger...

Forsvaret leser tankene dine og blir, jeg vet ikke åssen jeg skal si det, offline-modus.

Jeg bare merker det. Andre ting er at keeperen plutselig oppfører seg annerledes og navnet på motstanderen din ikke kommer frem over hodet på forsvarerene.

Den beste jeg har sett var på minimapet: keepren dems begynte å løpe rundt i sirkler fordi han kjedet seg sånn.. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg er forbannet nå..

Jeg viste interesse for Arturo Vidal, og la inn et bud på 22 millioner pund.

2 dager senere får jeg vite at de vil ha 26 millioner pund for ham.-

Greit, tenker jeg, da henter jeg han på deadline-day.

Så, dagen etterpå blir han solgt til Newcastle for 21....... millioner pund......

SATAN !!

Lenke til kommentar

Nokon som vil spele litt?

Trenger å trene litt dedikert på forsvarsspel før eg går inn i min første fifaturnering :whistle:

Btw, korleis treffer eg INNOM DEI JÆVLA STENGENE? Dominera kampane mine i 8.divisjon men treffer aldri imellom stengene - og i og med at forsvarsspelet mitt ikkje er veldig bra, så slepper eg inn bullshittmål

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg er forbannet nå..

Jeg viste interesse for Arturo Vidal, og la inn et bud på 22 millioner pund.

2 dager senere får jeg vite at de vil ha 26 millioner pund for ham.-

Greit, tenker jeg, da henter jeg han på deadline-day.

Så, dagen etterpå blir han solgt til Newcastle for 21....... millioner pund......

SATAN !!

Jeje, fikk tak i Moutinho så nå går det greit :D

Fikk han timen etter deadline-day :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...