Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet krever jo ingen skills, taper mot de dårligeste, vinner mot de som er like gode som meg eller bedre. Nå tapte to kamper mot folk som faktisk ikke klarer noe, eg bommer på alt eg har. Han kontrer inn mål med de raskeste spillerne på spillet. Siste kampen var det en tulling som hadde satt miccen sin inni en vifte, så den måtte spilles uten lyd... Her er det mange måter å vinne kamper på, bare være kreativ.

 

Hahahaha, kreativ dude ! Har overraskende nok ikke møtt noen som har forvrengt stemmen sin enda ..

 

På XboxLive har jeg vært ute for folk som har lagt mikken sin inntil et fuckings stereoanlegg. Trenger vel ikke si hvordan DET høres ut?

Lenke til kommentar

Faen i helvete at dette spillet kan irritere noe så inni hampen. Atter en gang så spiller jeg flere kamper med samme taktikk og samme formasjon som jeg alltid har gjort, men plutselig står forsvarere stille og ser på ballen som passerer 1 meter fra dem, midtbanen min nekter å gå i dueller og velger heller å se på at motstanderen, ikke løper, men GÅR rundt dem, spissene mine stopper opp i det jeg sender unna en krempasning og skulle, Gud forby, en av spissene mine få noe som kan karakteriseres som en målsjanse så skal du ta deg en jævla god hibli-faen på at han ikke bare måker ballen over mål, men ut av stadion, over suvenirsjappa og ned på Kentucky's på andre siden av veien. Faen ass. HÆVLETE!! SVARTE!!!!!

 

For å toppe det hele så er hele spillet mitt usynkronisert pga min talentløse tropp fra Tufte så jeg trykker på knapper jeg ikke skal, sentrer fra 5 meteren og rett til spisser som scorer i semi'en og skyter treige trilleballer som nesten foran keeperen. ARRRGHHHH!!!!!!! Jævla dritt!!!!

 

Og nå må jeg ned på Gamestop og kjøpe ny kontroll også fordi Sony ikke lager driten bedre enn at den kneler når du bare kaster den bare litt hardt inn i veggen. Tror du faen ikke at motstanderen min scorer også idet jeg plukker opp delene av den billige Taiwan-produserte møkkfaneskapet til 400 kroner som egentlig koster en tier og to pakker nudler der!!! Like før PS3'en min gikk same veien!!!

 

Jeg har hatt den dagen både i går og i dag. Fortsetter det slik selger jeg fifa, ps3 og wii'en min og dedikerer resten av livet mitt til å memorisere Norge Rundt-episoder.

 

/rage

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes faktisk det er drøyt å klage på at man taper mot de som er dårligere, hvis man ikke setter sjansene sine selv. Det er en stor del av spillet, og muligens den jeg er dårligst på selv.

 

Spille fotball uten å sutre og klage?

:dontgetit:

 

Forøvrig funker faktisk 4 - 1 - 4 - 1 med RBK ganske godt så langt.

Chibbu på høyre del av midtbanen sammen med Dockal ytterst for innlegg (Chibbu for gjennombruddsløp, individuelle ferdigheter og arbeidskapasitet), og Fredheim Holm (rask, enkel å drible med) pluss Henriksen på den motsatte siden, med Prica på topp og Awal-Issah som defansiv midtbane.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Har ikkje tolmodighet for å spele det her spelet.. Må jo f*en meg vente og vente og vente og vente og vente og vente OG SÅÅÅ sette inn ein takling og så sentre, og sentre og sentre og sentre og sentre.. Og det hjelper ikkje stort at 1av1234234434 skudd treffer mellom dei her alt for små måla..

 

Savna FIFA11 der eg berre kunne pushe X, O eller om det var # for å ta ballen..

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Har ikkje tolmodighet for å spele det her spelet.. Må jo f*en meg vente og vente og vente og vente og vente og vente OG SÅÅÅ sette inn ein takling og så sentre, og sentre og sentre og sentre og sentre.. Og det hjelper ikkje stort at 1av1234234434 skudd treffer mellom dei her alt for små måla..

 

Savna FIFA11 der eg berre kunne pushe X, O eller om det var # for å ta ballen..

 

:dontgetit:

Ingen nekter deg i å spille FIFA11.

Lenke til kommentar

Har ikkje tolmodighet for å spele det her spelet.. Må jo f*en meg vente og vente og vente og vente og vente og vente OG SÅÅÅ sette inn ein takling og så sentre, og sentre og sentre og sentre og sentre.. Og det hjelper ikkje stort at 1av1234234434 skudd treffer mellom dei her alt for små måla..

 

Savna FIFA11 der eg berre kunne pushe X, O eller om det var # for å ta ballen..

 

:dontgetit:

Ingen nekter deg i å spille FIFA11.

Alt for sccchtygg onlinedel der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...