Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Spilte min første kamp i fjerde divisjon i går, tapte 5-2. Tror han juksa, for hver gang jeg hadde ballen så begynte det å hakke noe så jæævli. En kompis har fortalt meg om at en kan kjøpe en ting som man trykke på, så hakker det noe enormt. Vurderer å klage til EA, men de får vel nok av klager fra før...

 

Opplevd det selv. EA kan lett spore opp folk som gjør det, så send Romily en PM på Twitter.

 

Sitat vedrørende dette:

<br style="clear: both;"> mee_normal.pngoKidUKo James Birks @RomilyBroad Hey there Romily, can you point me in the direction of reporting fifa lag switch users? Is there anywhere i can report? 8 Oct in reply to ↑ Rom_normal.jpg @RomilyBroad Romily Broad .@oKidUKo we have the means of tracing people who deliberately lag now. He'll be banned, possibly even a console ban. 8 Oct via TweetCaster for Android replies ↓ mee_normal.pngoKidUKo James Birks @ @RomilyBroad Brilliant, huge kudos to you guys for getting that system in place. Makes FIFA a more enjoyable game to play.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og sånn btw:

Twitterkontoer man burde følge litt med på:

 

EA Sports Fifa - alt Fifa relatert

Romily Broad - senior community dude

Cristophe Labrune - live producer for Fifa og FUT

EA Sports - litt mer alt innen EA sports

 

Ihvertfall Romily og Christophe er ganske aktive på twitter så seriøse spørsmål blir ofte besvart, men spar dem for barnsligheter og sutring om at Fifa er scripta eller at keeperexploit'en er et problem (de er klar over det siste) :w00t:

Jeg ser ofte at den viktigste infoen kommer først på Twitter og etterpå på EA-forumene (i noen tilfeller først når noen spør..)..

Endret av Mister Gnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Digg kveld med Pro cluben til meg og kompisene.

 

7 seire, 1 uavgjort og ett tap.

 

Uavgjorten kom for øvrig pga en vanvittig FIFA bug. Hadde tenkt å lagre og laste opp videoen, men glemte det.

 

Trilleball til keeperen, men i stedet for å plukke den opp stuper han over ballen mens den triller sakte i mål. Minte meg om et mål jeg fikk mot meg på FIFA10.

 

Tapte en kamp på denne måten også - var riktignok ikke trilleball, men en lob pass - men den var svak og spratt to ganger i 16-meteren... keeperen skulle bare ut å hente den, men stupte rett fram mot den, og over ballen, som så vidt trillet inn i mål...

Lenke til kommentar

Er det mulig?!!! Under første sesong når jeg byttet inn en spiller, så mistet jeg Adán (Real Madrid) og fikk to Raúl Albiol. Greit nok tenkte jeg. Men nå når jeg skulle bytte ut en spiller fra XI'en nå, så mistet jeg Iker Casillas? :/ Herregud, Fifa 11 var ikke perfekt, men dette spillet har jo faktisk store feil, som at spillet henger seg opp, og spillerne blir borte. Fikk ikke tatt challenge den ene dagen heller, siden den hang seg opp hver gang jeg skulle starte den.

Lenke til kommentar

Funker fett :D Ikke tapt siden jeg lagde denne formasjonen:

K

RB-CB-CB-LB

CDM

RW-CAM-CM-LM

CF

 

Klassisk 4-3-3 funker for meg, spesielt med raske vinger.

Arsenal i 4-3-3 er noe av det beste jeg har spilt med. Szczesny - Sagna, Koscelny, Vermaelen, Gibbs - Song, Rosicky, Arteta - Walcott, RvP, Gervinho. Spille kort, og veldig tregt fotball, vente på motstanderens midtbane skal støte, og da kommer ballen til RvP, som får mange pasningsvalg: Gervinho, Walcott, Arteta eller Rosicky.

 

For de som sliter med å slippe inn mye mål, så er det bare å holde ballen mest mulig laget. Da slipper man angrep på angrep i mot. Ta det rolig når du har ballen, f.eks hvis du er høyreback og du ser at det kommer en motstander mot deg. De fleste vil sentre inn i midten da, men i 90% av tilfellene vil motstanderen løpe mot deg for så mot midtbanen fordi han tenke du kommer til å sentre der. Slik er det når en kommer løpende på kanten òg, motstanderen vil som oftes forvente at du går innover hvis en slipper R2, men istedenfor er det bare å løpe videre rett frem og få innlegg. Hvis en alltid lar motstanderen gjøre første trekk, så kommer en langt frem på banen.

 

EDIT: En regel jeg har når jeg sentrer til vingene mine, er å ALLTID vende mot sidelinja og ikke inn i banen. Kommer som oftes gjennom på kantene da.

 

 

 

Endret av SixIlluZions
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet krever jo ingen skills, taper mot de dårligeste, vinner mot de som er like gode som meg eller bedre. Nå tapte to kamper mot folk som faktisk ikke klarer noe, eg bommer på alt eg har. Han kontrer inn mål med de raskeste spillerne på spillet. Siste kampen var det en tulling som hadde satt miccen sin inni en vifte, så den måtte spilles uten lyd... Her er det mange måter å vinne kamper på, bare være kreativ.

Lenke til kommentar

snip

 

Selv benytter jeg (i karrieremodus) følgende XI:

 

Reina

Johnson Pique Agger Enrique

Gerrard Mascherano Xabi Alonso

Luis Suarez Higuain Downing

 

Har ikke helt mestret høye pasninger enda, så mesteparten av spillet foregår "Vinn ballen i forsvar, pass til sentral midt, pass til ving, skjær inn i feltet, skyt eller pass til motsatt ving". Funker like fantastisk som det alltid har gjort på FIFA.

 

I quickmatch/online ville jeg nok heller spilt

Reina

Johnson Skrtel Agger Enrique

Henderson Lucas Gerrard

Suarez Carroll Downing

 

med høyere fokus på crosser fra vingene siden Carroll er så ufattelig sterk i lufta.

Lenke til kommentar

Dette spillet krever jo ingen skills, taper mot de dårligeste, vinner mot de som er like gode som meg eller bedre. Nå tapte to kamper mot folk som faktisk ikke klarer noe, eg bommer på alt eg har. Han kontrer inn mål med de raskeste spillerne på spillet. Siste kampen var det en tulling som hadde satt miccen sin inni en vifte, så den måtte spilles uten lyd... Her er det mange måter å vinne kamper på, bare være kreativ.

 

Hahahaha, kreativ dude ! Har overraskende nok ikke møtt noen som har forvrengt stemmen sin enda ..

Lenke til kommentar

Synes faktisk det er drøyt å klage på at man taper mot de som er dårligere, hvis man ikke setter sjansene sine selv. Det er en stor del av spillet, og muligens den jeg er dårligst på selv.

Enig. Fotball handler om effektivitet. Selv tapte jeg en kamp 1-0 her hin dagen. På kampfakta stod det noe ala: skudd på mål 1 vs mine 15 (var vel 4 eller 5 ganger alene med keeper). Jeg har egentlig bare meg selv å klage på .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...