Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Hva skjer med online serverne nå?

 

jeg er i 5 divisjon og gir alt og var på vei til 4'divisjon så mister jeg kontakten til EA!!!

Faen ass, jeg ledet og det var siste kamp.

 

btw, det virker som begge motstanderne får tap? aldri opplevd at jeg får poeng på disconnect i alle fall.

 

 

Edit: Hører noen snakker om at folk jukser ved å disconnecte andre, er det noe i det?

Endret av Bjells
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med online serverne nå?

 

jeg er i 5 divisjon og gir alt og var på vei til 4'divisjon så mister jeg kontakten til EA!!!

Faen ass, jeg ledet og det var siste kamp.

 

btw, det virker som begge motstanderne får tap? aldri opplevd at jeg får poeng på disconnect i alle fall.

 

 

Edit: Hører noen snakker om at folk jukser ved å disconnecte andre, er det noe i det?

 

Jeg hadde to kamper igjen til opprykk, leda begge 2-0 og 3-0, men ble disconnecta og må ta en ny sesong i femte.

Lenke til kommentar

Uff, FIFA på legendarisk er litt tragisk, Carragher er like rask og sterk som Cantona...

Skal også nevnes at plasseringene og trekkene til CPU på eget lag (alle andre spillere på eget lag utenom den som jeg styrer) er til tider veldig merkelige og rare, når man skrur motstander-CPU opp til legendarisk så blir vel egne spillere som er styrt av CPU enda dårligere, kjedlig, dumt og urealistisk... Vinner aldri mer enn 2-0 på legendarisk, noe som er annerledes fra tidligere spill...

Lenke til kommentar

Joa, men derfor er det enda mer dritt når pasninger ikke går i nærheten av hvor jeg egentlig sentret, og at motspillerne har all mulig flaks på sin side (type, AIen min stopper opp og ser på ballen i stedet for å snappe den opp når noen ligger nede, eller at ballen alltid faller til motstanderens fordel etter at den treffer en tilfeldig spiller osv osv).

 

I dag har jeg vært høyt oppe (vant cupen), til å tape 4 - 5 på rappen, og 2 - 3 uavgjort..

Og det mot folk jeg kan SE spiller dårligere fotball enn meg (valgene deres, stress etc), jævlig surt.

Lenke til kommentar

Til dere som slipper inn mål i kamper dere dominerer. Ikke bruk firkant eller runding før 20 meter og innover. Gjør slik at motstanderen må prøve å tråkle seg igjennom sekstenmeteren. Da slipper du å miste store rom på egen halvdel.

 

Han her viser det bra:

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...