Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Jeg er i andre sesong med Liverpool og dette er start 11ern :

 

---------------------Reina------------------------

-----Johnson- Agger - Skrtel- Jose Enrique-----

-------Lennon- Gerrard- Aquilani- Bale-------

---------------Cavani- Suarez---------------

 

Pga utviklingen av spillerne er det kanskje noen som lurer på hvorfor jeg ikke spiller med den og den.

Har spillere som Gulaci, Kelly, wilson, Shelvey, Downing, Henderson og Bojan på på benken.

 

Kelly,Wilson og Shelvey har utviklet seg stort !

 

 

WOW ! Flott med Lennon og Bale ! :thumbup:

 

Også spennende med Cavani på topp med Suarez ! :w00t:

 

Du har handlet spennende! :)

 

Hadde Liverpool kjøpt sånn her, hadde jeg sett nesten hver match de spilte :p

Endret av TheWonderKid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WOW ! Flott med Lennon og Bale ! :thumbup:

 

Også spennende med Cavani på topp med Suarez ! :w00t:

 

Du har handlet spennende! :)

 

Hadde Liverpool kjøpt sånn her, hadde jeg sett nesten hver match de spilte :p

 

Haha. Ja jeg fryktet å få sparken etter første ses etter å ha kommet på fjerde i serien med heldigvis vant jeg cupen. Så etter det fikk jeg en del penger til andre ses. Kjøpte kun Lennon før første ses. Har og en del talenter fra speiderne som roterer litt iblant.

 

Det som var litt digg var at det kom et random bud på Juve før 2ses på 40mill på Carroll. Takket pent ja og henta Cavani som erstatter. Som forøvrig er toppskårer så langt i sesongen(PL). Suarez ble toppskårer i PL ifjor!

 

Ble vist litt rot med henvisningen. Men henviser til The WonderKid

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Har hatt noen sinnsyke kamper i cupen nå! :D Morsomste FIFA-opplevelsene på lenge! Jeg har spilt med Napoli.

 

8-delsfinale: Møter Napoli, grei skuring, 3-1 til meg.

 

Kvartfinale: Møter Valencia, ligger under 2 ganger, før jeg klarer å utligne før slutt. Han scorer to kjappe i 1. EO og jeg tenker løpet er kjørt på stillingen 4-2. 2. EO så spiller jeg igjennom gang på gang og får til slutt 2 lekre scoringer, 4-4 og straffer. Der vinner jeg.

 

Semifinale: Mot PSG, han starter med å rushe frem å klinke den i krysset etter 5 min, jeg tar avspark rusher frem på kanten, legger inn på bakerste og utligner. Han rusher frem etter avspark og klinker den i krysset IGJEN... Går en liten stund får jeg får utligna, han lager straffe, jeg leder 3-2, så kommer pikken fremover å kliner den i krysset atter en gang. Jeg dominerer banespillet og han er veldig defensiv, flere store sjangser til begge i EO.

 

Taper på straffe.

 

Men var dritgøy å møte offensive, direkte spillere.

Lenke til kommentar

Haha. Ja jeg fryktet å få sparken etter første ses etter å ha kommet på fjerde i serien med heldigvis vant jeg cupen. Så etter det fikk jeg en del penger til andre ses. Kjøpte kun Lennon før første ses. Har og en del talenter fra speiderne som roterer litt iblant.

 

Det som var litt digg var at det kom et random bud på Juve før 2ses på 40mill på Carroll. Takket pent ja og henta Cavani som erstatter. Som forøvrig er toppskårer så langt i sesongen(PL). Suarez ble toppskårer i PL ifjor!

 

Ble vist litt rot med henvisningen. Men henviser til The WonderKid

 

 

hehe, erstatter, sier du ????

 

Han er jo mye bedre !!

 

Hvor mye penger har du nå da ?

 

Må si jeg digger det juniorakademiet ja :D:D

Lenke til kommentar

Okei, forklar dette for meg. Jeg spiller på verdensklasse og irriterer meg grønn over at alle spillerne er raskere enn mine bare fordi det er en høy vanskelighetsgrad. Hva bør jeg ha sliderne på for å minske hastigheten på motspillerne, "senke" deres keeper litt og gi de bittelitt feilpasninger?

 

Jeg vil helst at de skal ha littegranne flere feilpasninger siden jeg spiller i en såpass lav liga. har aldri sett på Championship 2, men tror det er mer enn 2 feilpasninger i hver kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...