Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

HERREGUD. Nå har jeg tapt tre kamper på rad pga glitcher!!! Først så slipper jeg inn et mål i 90 minutt da han sleiver et skudd som midtstopperen min tar lett, men da kommer plutselig keeper(?!?!?!) ut og løper i meg, så vi begge to faller.. HVA ER DET FOR NOE?! I den andre kampen så sentrer jeg til Van Persie, og jeg trykker lett på X for å sentre til Arteta som står 3 meter unna, men NEIDA! Van Persie får plutselig Usain Bolt-fart på ballen, som han måker til spissen som egentlig stod i offisde, og da får han lett match alene med keeper (Dette har btw skjedd flere ganger, hva faen e det for noe?!) Og nå nettopp så sentret jeg tilbake til midtstopperen min, som bare bommer på ballen......... Aldri sett noe så dumt før..

 

Nå har jeg tre kamper igjen og må ha 6 poeng for å unngå nedrykk i 5. I alle kampene har jeg hatt minst 5 skudd på mål mer enn motstanderen , jeg er elendig alene med keeper.. Bommer uansett. Drittspill!!

 

Logg av alle mulige forum, pust ut og så logg på igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FERDIG MED PRO'EN!!

:fun: :fun:

1200 taklinger tok eg nettopp. Men har dog kun 99% siden eg ikke får "To kamper som forsvarer uten gult kort"

 

Men uansett! WEEEE! Skal aldri takle mer i mtt liv.!!

 

All snakk om pro kan du ta i en egen tråd - dette er Fifa 12 tråden, ikke Virtual Pro-tråden.

 

Kødda. Grattis!! - åssen tok du bl.a. forsvars bragdene?

 

Hadde forberedt DEN talen til deg før eg leste hele innlegget ditt :p

 

Takker , det tok sin tid (?) å fullføre, som sat er han ikke 100% da siden den to kamper uten gult kort ikke låses opp hos meg (noen andre som opplever det samme) Men den 1200 taklinger saken, så lagde eg en 4-5-1 formasjon på Lyon, satte spissen deres HELT frem så langt det gikk. Lagde min egen formasjon som var 1-4-5 der min type var den bakerste. Satte så jobbraten til de andre til "høy" på angrep og "lav" på forsvar.

 

Så var det å fikse litt på gliders og sette min taktikk til ultraoffensiv når eg startet kampen, så gikk eg sent litt over midtbanen så ble eg taklet av deres enslige spiss (med vilje såklart) så var det å beine etter han og takle. Og OM noen av mine andre spillere ville være med på morroa og ødelegge tingene for meg så trykket eg bare to ganger på opp pilen (offsidefelle) så rygget mine spillere unna og eg kunne konse om ballfører.

 

Slitsomt. Men "greit" å være ferdig :p

Lenke til kommentar

FERDIG MED PRO'EN!!

:fun: :fun:

1200 taklinger tok eg nettopp. Men har dog kun 99% siden eg ikke får "To kamper som forsvarer uten gult kort"

 

Men uansett! WEEEE! Skal aldri takle mer i mtt liv.!!

 

All snakk om pro kan du ta i en egen tråd - dette er Fifa 12 tråden, ikke Virtual Pro-tråden.

 

Kødda. Grattis!! - åssen tok du bl.a. forsvars bragdene?

 

Hadde forberedt DEN talen til deg før eg leste hele innlegget ditt :p

 

Takker , det tok sin tid (?) å fullføre, som sat er han ikke 100% da siden den to kamper uten gult kort ikke låses opp hos meg (noen andre som opplever det samme) Men den 1200 taklinger saken, så lagde eg en 4-5-1 formasjon på Lyon, satte spissen deres HELT frem så langt det gikk. Lagde min egen formasjon som var 1-4-5 der min type var den bakerste. Satte så jobbraten til de andre til "høy" på angrep og "lav" på forsvar.

 

Så var det å fikse litt på gliders og sette min taktikk til ultraoffensiv når eg startet kampen, så gikk eg sent litt over midtbanen så ble eg taklet av deres enslige spiss (med vilje såklart) så var det å beine etter han og takle. Og OM noen av mine andre spillere ville være med på morroa og ødelegge tingene for meg så trykket eg bare to ganger på opp pilen (offsidefelle) så rygget mine spillere unna og eg kunne konse om ballfører.

 

Slitsomt. Men "greit" å være ferdig :p

 

Ah takker. Hadde ikke tenkt på å endre taktikken til motstanderlaget så når jeg var på hæla med min mann så kom de med 5 mann.. :roll: Rart med den to kamper uten gult-greia, men når du sier det så har ikke jeg unlocka den heller og vil antageligvis ikke komme til å gjøre det.

 

Bare legger denne her jeg..

Lenke til kommentar

Spilte en kamp der motspilleren fikk en skadet spiller. Etterhvert blåste dommeren siden spilleren lå krepert midt på banen. Når spillet kom i gang igjen ble det dropp og spilleren min tuppet ballen automatisk opp til motesandrens backer.

 

Opplevde akkurat det samme, Men ballen gikk helt bort til men egen keeper i karriere-modus.

 

Synes dette er skikkelig bra å ha med fordi det gjør spillet ENDA MER realistisk ! :)

 

Meget fornøyd med årets FIFA ! :thumbup:

Endret av TheWonderKid
Lenke til kommentar

HERREGUD. Nå har jeg tapt tre kamper på rad pga glitcher!!! Først så slipper jeg inn et mål i 90 minutt da han sleiver et skudd som midtstopperen min tar lett, men da kommer plutselig keeper(?!?!?!) ut og løper i meg, så vi begge to faller.. HVA ER DET FOR NOE?! I den andre kampen så sentrer jeg til Van Persie, og jeg trykker lett på X for å sentre til Arteta som står 3 meter unna, men NEIDA! Van Persie får plutselig Usain Bolt-fart på ballen, som han måker til spissen som egentlig stod i offisde, og da får han lett match alene med keeper (Dette har btw skjedd flere ganger, hva faen e det for noe?!) Og nå nettopp så sentret jeg tilbake til midtstopperen min, som bare bommer på ballen......... Aldri sett noe så dumt før..

 

Nå har jeg tre kamper igjen og må ha 6 poeng for å unngå nedrykk i 5. I alle kampene har jeg hatt minst 5 skudd på mål mer enn motstanderen , jeg er elendig alene med keeper.. Bommer uansett. Drittspill!!

EA har utgitt et spill de ikke har fullført. De har tatt betalt for et uferdig spill, noe jeg aldri har opplevd før. Neste gang jeg rykker ned eller ikke rykker opp pga. deres feil knekker jeg CDen og gir meg ikke før de har gitt meg pengene tilbake for et makkverk av noe drit de har gitt ut.

Lenke til kommentar

Spiller en del Be a Pro club med kompiser. Flere som gjør det? Irriterende at det er mulig å velge "any player", alle gjør jo det. Hele poenget med den delen av spillet er jo at man skal kontrollere én spiller!

Jeg har fått et helt annet inntrykk. Ingen velger any fordi AI gjør en såpass bra jobb defensivt at det nesten er en fordel å bare la være å velge det defensive ansvaret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Noen som har opplevd at alle modes (med unntak av career) har klikket etter patchen som kom før helga??

 

Brodern får ikke til å spille noe annet enn den moden etter patch...fryktelig frustrerende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...