Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte igår en online sesong match med en av disse her "select players"

styrte bare keeper osv. Skårte mål etter en kjapp en-to pasnigene men

merket bare etterpå at han brukte select knappen. Satt og irriterte meg helt til 70 minuttene kom fikk ikke noe ordentlig til, da jeg plutselig kom på å spille ballen

med keeper! Hvorfor ikke ???tenkte jeg bare.

:new_woot:Da klikket det plutselig for han og begynte spille sjøl og da var det lette å

putte to to til! :D

____________

 

Hvilket triks synes dere er mest effektive i selve spillet?

Hadde vært utrolig greit om noen kom med tips. For det finns mange

"se hva jeg kan" triks og noen virkelig "must know" triks får de hete slikt))

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar

Har så smått begynt å finte og drible litt. Ikke overflødisk, men der jeg føler at det kan gjøre nytte for seg. Må si at det faktisk funker hvis timing og riktig triks blir utført. Kult. Skal øve mer på dette.

 

Det med cup'en så er det bekrefta fra EA at du møter likt antall stjerner og at de er i samme stadiet av cupen som deg - finner ikke posten nå, men jeg leste det i går på forumet en plass/eller i en anmeldelse av spillet.

 

Har til gode å møte:

- 5 stjerners lag når jeg ikke har det

- samme draktfarge som meg

- folk som ikke blir frustrerte når de styrer keeperen og jeg spiller feig, defensiv drittfotball i egen 16 meter :w00t:

 

Prøvde cupen i går allikevel, røyk ut i semi'n mot en fyr som kan takke gud og flaksen sin for at han gikk videre.. Ledet 2 - 0 og så roter jeg det til og slipper inn 2 billige mål. På overtid setter han et desperat langskudd fra 35 meter i krysset... :mad:

Lenke til kommentar

Har nå spilt noen par kampen med en kompis, og synest det nye forsvars er betre enn 11, noen som er blitt spessilet snakk om her. Men eneste eg ikkje liker med forsvarsdelen er at man ikkje kan gå rask opp i forsvareren og ta ballen, føler spilleren blir tjeitete når eg prøver på det og ender med frustrasjon. Forsatt ikkje spilt online, men der trur eg det kommer til å gå litt tid før eg begynner. Vil kunne meste forsvars spillet betre før eg begiver meg ut på det.

Lenke til kommentar

FERDIG MED PRO'EN!!

:fun: :fun:

1200 taklinger tok eg nettopp. Men har dog kun 99% siden eg ikke får "To kamper som forsvarer uten gult kort"

 

Men uansett! WEEEE! Skal aldri takle mer i mtt liv.!!

 

All snakk om pro kan du ta i en egen tråd - dette er Fifa 12 tråden, ikke Virtual Pro-tråden.

 

Kødda. Grattis!! - åssen tok du bl.a. forsvars bragdene?

Lenke til kommentar

Har et mildt sagt irriterende problem når jeg spiller Fifa 12 online med kamerater. Får ikke byttet på laget før kampen starter. Det er det samme hvilke endringer jeg gjør (formasjon eller lagoppstilling), laget er "default" når kampene starter. Dette frustrerer meg voldsomt. Noen som har opplevd det samme eller vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Må tillegge at mine kompiser ikke har samme problem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...