Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt i gratis turneringen der og vunnet 20$. Vinner du 3 kamper på rad vinner du 20$.

Har også spilt på den siden tidligere, bare gode erfaringer. Og når EA er sammarbeidspartner kan du nok føle deg ganske trygg på denne siden.

Hvordan er det du deltok i turneringen. Var det sånn at du måtte invitere noen til kamp på nettsiden? Fint om du kunne forklare, for føler jeg er litt uikker på systemet.

Lenke til kommentar

Etter kampane mot Mister Gnu.. Så kan vi oppsummere det sånn - eg er elendig på avslutninga laugh.gif

Du hadde noen stolpeskudd, men du eide meg med Schalcke - Huntelaar er sykt sterk. Finner ikke mer pansra greier på denne siden av Battlefield..

'men takk for kampene - kult at vi spilte en hel sesong.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Etter kampane mot Mister Gnu.. Så kan vi oppsummere det sånn - eg er elendig på avslutninga laugh.gif

Du hadde noen stolpeskudd, men du eide meg med Schalcke - Huntelaar er sykt sterk. Finner ikke mer pansra greier på denne siden av Battlefield..

'men takk for kampene - kult at vi spilte en hel sesong.

Og så har han i tillegg det rykket!

Jepp, berre hyggelig!

Btw, ser at du er i 6. divisjon - og eg sliter med å komme meg opp fra 9.div til 8.div.. Synst da ikkje du var såååå god :whistle:

Lenke til kommentar

Mulig det er fordi jeg spiller på professional og ikke vanskeligere, men det er sykt mange langskudd som går inn. Senest i går måkte Mascherano (!!!) den inn fra 45 meter ut. Alle som har sett fotball vet at Mascherano er like flink til å skyte som en full uteligger som skal sparke en flaske som står i veien.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig cupene? La oss si jeg spiller finale, spiller da motstanderen min også finale eller kan han f.eks. da spille en 1/16?

Tror det er som i Ultimate Team Cup'ene. Om du spiller finale kan det godt hende at motstanderen din spiller kvartfinale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...