Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper serverne er i orden når jeg kommer hjem! Mange som har spilt cupkamper? Kommet langt?

Har spilt cupkamper, og vunnet cupen.. Men er hva er egentlig poenget? Man får jo ingenting for det liksom, bortsett fra at det står nede til høyre på H2H Seasons screenen at du har vunnet cupen 1 gang..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke noe, jeg. Ikke har jeg lagg, ikke detter jeg ut av kamper, og ikke har jeg problemer med disse keeper-exploiterne (ihvertfalll ikke HVER kamp som mange andre skal ha det til).

post-116700-0-84218000-1318012003_thumb.jpg

Jeg har 99 problemer, og dribleferdigheten mine er en av dem. Klarer rett og slett ikke å tilpasse meg en "driblestil" sånn som Jørgen og jdmik.. Hvis dere to spiller mot hverandre kan ikke en av dere recorde hele kampen? Sitter klar med notatblokk på første rad, jeg. :yes:

Lenke til kommentar

Håper serverne er i orden når jeg kommer hjem! Mange som har spilt cupkamper? Kommet langt?

Har spilt cupkamper, og vunnet cupen.. Men er hva er egentlig poenget? Man får jo ingenting for det liksom, bortsett fra at det står nede til høyre på H2H Seasons screenen at du har vunnet cupen 1 gang..

Man skulle fått noe til Pro'en sin f.eks. Limited edition boots, noen andre frisyrer elelr noe annen custom shait som nye baller, andre dommere, hestehoder på spillerne og drops som ball, nye stadion, nye nett hva som helst som gjør at du faktisk har jobbet mot, og oppnådd, noe.

Hadde faktisk tenkt å spille cup i etterpå i kveld og utover, men hvis alt jeg vinner er det at det står at jeg har vunnet cupen så kan det faen meg være det samme. Driter da i det, jeg, når det er minst 3000 andre som får det i kveld...

Da kan jeg like gjerne grise dere i online friendlies istedenfor..

Lenke til kommentar

Man skulle fått noe til Pro'en sin f.eks. Limited edition boots, noen andre frisyrer elelr noe annen custom shait som nye baller, andre dommere, hestehoder på spillerne og drops som ball, nye stadion, nye nett hva som helst som gjør at du faktisk har jobbet mot, og oppnådd, noe.

Hadde faktisk tenkt å spille cup i etterpå i kveld og utover, men hvis alt jeg vinner er det at det står at jeg har vunnet cupen så kan det faen meg være det samme. Driter da i det, jeg, når det er minst 3000 andre som får det i kveld...

Da kan jeg like gjerne grise dere i online friendlies istedenfor..

Enig med deg! Tror ikke jeg fikk achievement en gang :p

Lenke til kommentar

Om eg ikkje får ein dritt av å vinne cupen - så gir eg blanke f'en i den eg også ! :whistle:

Eg er med på friendlies.. PSN: Pop-fiske (for ente gang.. laugh.gif )

Kommer online nå straks, skal bare stemple inn på jobben først, men jeg spiller bare mot deg hvis du dribler masse og spiller uforutsigbart.

riiight

Lenke til kommentar

Jeg har frem til i dag ikke hatt noe problemer med lagg, men i dag kom den :) Spilte 2 kamper, begge med en anelse lagg som akkurat passerte irriterende grensen men nådde ikke helt opp til uspillbart grensen. Spillestilen blir uansett ødelagt av den lille laggen. Jaja, får satse på at det blir bedre senere i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...