Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ta EA-serverne! Har to kamper på å holde plassen i 6. div med. Først så vinner jeg 3-1, men mister tilkoblingen ETTER kampen, og taper. Så leder jeg 1-0 i det 87.min før EA-serverne kuker seg pga det cup-greiene. Så når jeg spiller cup, og leder 4-0 så blir jeg kastet ut av kampen IGJEN... :mad:

Lenke til kommentar

Der leda jeg 3-0 i 16. delsfinalen i cupen og mista tilkoblingen til EA. Faen så irritert jeg blir om jeg mister seieren.

edit: Ser ut som om jeg må spille en ny 16. delsfinale. Da gidder jeg rett og slett ikke om de ikke klarer å holde serverne oppe en gang. :mad:

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Lol, velkommen etter til sutrepavene. EA har alltid bare gitt ut et spill for å deretter gi fullstendig faen. At ikke spilleovergangene er oppdatert timer eller i verstefall dager etter januarvinduet stenger sier bare litt om hvor ynkelig oppfølgingen er. Alt de vil ha er pengene våre, for de vet at det ikke finnes noen konkurrent (PES haha, for en vits) i fotballverden, så de har monopol på markedet.

Heldgivis er 12 vesentlig mye bedre enn fiaskoen 11, men fortsatt er det langt fra top notch. Karakteristisk for EA og FIFA at de fysisik har fjernet muligheten til å velge værforhold i karrieremodusen. Er det kødd liksom, hva faen er vitsen med det? Finnes jo ikke noe mer irriterende enn det urealistiske "regnværet" de har i grafikken sin. Jeg har aldri sett det regne så mye før i alle fall.

Lenke til kommentar

snip

Du trenger a) et ligg b) benzo eller andre beroligene medikamenter. Hilsen dr phil

Ler av de som er overrasket og sutrer som om dette er noe nytt, men folk må få lov til å klage på et dårlig produkt som de har betalt for. Edit: Dessuten så hjelper det å klage, sunt for kropp og sjel.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Problemene er de samme uansett, så å fortelle alle andre hva som skjer, hvor crappy serverene, og EA er er totalt uintr. Det er ingen som diskuterer heller, er bare en gjeng med whinere som syter over at de får loggført tap, at de faller ut osv.

Spill offline da eller la vær å spill til ting stabiliserer seg, enhver som har følt EA på kroppen før visste at dette kom til å skje, men å syte å klage over det hvert eneste år går aldri av moten tydeligvis.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...