Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spelt mot MoleInHole merka eg at eg har ein del å gå på i siste fasen av spelet - får ikkje nokon avslutninga på mål :whistle:

Tapte 5-1 første kampen og 3-0 i andre kampen - i andre kampen gjekk forsvarspelet bedre da..

Edit: Hadde btw høgst possession i begge kampane.. Så spelet flyter

Hehe :dribble:

Lenke til kommentar

Etter å ha spelt mot MoleInHole merka eg at eg har ein del å gå på i siste fasen av spelet - får ikkje nokon avslutninga på mål :whistle:

Tapte 5-1 første kampen og 3-0 i andre kampen - i andre kampen gjekk forsvarspelet bedre da..

Jeg sliter selv stort med moleinhole med minst like store siffre som du hadde, men jeg tar det som god trening :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter selv stort med moleinhole med minst like store siffre som du hadde, men jeg tar det som god trening :)

Samme her! :) Da ser eg kva eg trenger å bli bedre på!

Btw, add meg gjerne: Pop-fiske

Lenke til kommentar

Samme her! :) Da ser eg kva eg trenger å bli bedre på!

Btw, add meg gjerne: Pop-fiske

Done!

Lenke til kommentar

Driver og titter på dette Virgin Gamer Arena opplegget..

Noen tanker rundt dette? Virker så himla komplisert, men jeg har bare hittil lest 20 sider med juridiske dokumenter og er lei hele opplegget allerede. (pessimist :) )

edit: prøvde en kamp i Arenalobbyen - jeg valgte PSG, motstanderen venter litt og velger Man City. Deretter følger han opp med å styre keeperen hele kampen.

Tilbake til H2H seasons...

edit 2: ikke no lagg her.. Ps3 og 20/2 linje

Har spilt i gratis turneringen der og vunnet 20$. Vinner du 3 kamper på rad vinner du 20$.

Har også spilt på den siden tidligere, bare gode erfaringer. Og når EA er sammarbeidspartner kan du nok føle deg ganske trygg på denne siden.

Lenke til kommentar

hehe, du var vel litt svett væ?

Ikke lett når spillerne mine driter seg ut. Brukte du slik egendefinert taktikk elns?

Ja bruker custom tactic greine...det oppsettet som er fra før er jo latterlig

Og det første målet ditt var svett hehe

hehe hadde litt gull med den :roll: men når du skorer 3 minutter etterpå og deretter råtna det fullstendig i laget mitt :tease:

Lenke til kommentar

Ikke lett når spillerne mine driter seg ut. Brukte du slik egendefinert taktikk elns?

hehe hadde litt gull med den :roll: men når du skorer 3 minutter etterpå og deretter råtna det fullstendig i laget mitt :tease:

Hehe ja, Robben er faen med helt syk...

Lenke til kommentar

Hehe ja, Robben er faen med helt syk...

det er jo egentlig hele bayern laget da :p

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...