Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver og titter på dette Virgin Gamer Arena opplegget..

Noen tanker rundt dette? Virker så himla komplisert, men jeg har bare hittil lest 20 sider med juridiske dokumenter og er lei hele opplegget allerede. (pessimist :) )

Sett litt på dette. Men skjønte ikke helt hvordan man deltok i turneringer. Måtte man invitere noen på nettet og så spille mot den personen? Burde bare ha vært sånn at man kom rett inn i turneringen på konsoll.

Lenke til kommentar

Takk for kampen Mister Gnu :)

hvor mye ble det? :)

Spilte mot han istad, ble 1-1 han var PSG, og jeg var Spurs. Burde vunnet kampen men ._.

Jeg vant 2-1, jeg var Gunners og han Spurs.

Han ble litt for forutsigbar iløpet av kampen :p Sentre opp, L1+støttepasning, så pasning på løp.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Bra kamper gutta - jeg spilte drit dårlig og ble offer for dribleraid, Tar gjerne revansj når formen er bedre :)

Husker ikke hvem av dere det var, jeg, men å stå å drible (show-off) istedenfor å kontre, og dermed la meg komme i forsvar igjen er dårlig taktikk :thumbup:

Noen her som har opprettet en slik Proffklubb? :p trenger et lag å joine med Virtual Pro'en min :p

Lunaticfanatic her har en klubb..

Lenke til kommentar

Bra kamper gutta - jeg spilte drit dårlig og ble offer for dribleraid, Tar gjerne revansj når formen er bedre :)

Husker ikke hvem av dere det var, jeg, men å stå å drible (show-off) istedenfor å kontre, og dermed la meg komme i forsvar igjen er dårlig taktikk :thumbup:

Noen her som har opprettet en slik Proffklubb? :p trenger et lag å joine med Virtual Pro'en min :p

Skal vi ta en kamp eller to?

Har adda deg :)

Lenke til kommentar

Hehe, kan hende det var meg, tok vel en 3-4 McGready spins på rappen der på midtbanen :new_woot:

Så litt retarded ut da men..

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Etter å ha spelt mot MoleInHole merka eg at eg har ein del å gå på i siste fasen av spelet - får ikkje nokon avslutninga på mål :whistle:

Tapte 5-1 første kampen og 3-0 i andre kampen - i andre kampen gjekk forsvarspelet bedre da..

Edit: Hadde btw høgst possession i begge kampane.. Så spelet flyter

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...