Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Sånn er det på klubbspill og. Vi spiller rett og slett uten "any" fordi at AIen er så utrolig mye bedre defensivt enn det vi er. Det ødelegger mye av spillet, men skal vi være konkurransedyktig så må vi gjøre det på denne måten.

AIen skulle vært satt som høyst middelmådig. Det er egentlig såre enkelt, hvis menneskestyrte spillere er bedre enn AIen så vil folk styre spillerne selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra at AI har blitt bedre i clubs. At folk ikke vil være any er positivt og bra. Det handler tross alt om å styre din egen spiller, ikke ha en god any som skal vinne. Det er også positivt at AI kan stoppe de styrte spillerne, for i FIFA 11 så hadde ikke AI en sjans mot styrte spillere.

I pro clubs burde AI være god. I H2H burde det ikke være mulig å styre enkelt spiller, i såfall burde AI være dårlig her.

Lenke til kommentar

Legg meg til på PSN hvis noen vil spille: MoleInHole

Er drit lei å spille mot folk som quitter på nett, håper ingen her gjør det.

Er på ganske ofte egentlig så bare legg meg til de som vil spille.

Er ikke så god btw men helt grei...

Spiller gjerne mer enn 1 kamp av gangen.

Lenke til kommentar

Divisjonene det er snakk om er hvor du som spiller er rangert online basert på hvor mye du vinner / taper.

Keeper klages på for det blir misbrukt online. Dersom du kun styrer keeperen defansivt så styrer AI resten av laget ditt. Det gjør det nesten umulig og score mål for de som er i angrep.

Endret av Faxfinn
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått spillet enda, men hva er dette med 9.-divisjon og 7.-divisjon osv. Lag som Arsenal er jo ikke så langt nede?

Og man kunne styre keeperen på 08 og 11 om man ville, og derfor 12 også, så hvorfor klages det?

Det er en online modus der du begynner i 10 divisjon så etterhvert som du vinner så og så mange kamper rykker du nedover i divisjonene.

Og det med keeperen klages på fordi hvis man velger å være keeperen styrer AI'en alle ute spillerne, uvisst hvilken vanskelighets grad det er men det er helt jævlig siden de leser taklingene før du gjør det osv.

Lenke til kommentar

Trodde helt ærlig at det ikke skulle bli noe problem at man kunne styre keeper online, men det er et stort irritasjonsmoment. Jeg spilte mot en kar som begynte kampen ved å styre spillerne sine i forsvar selv. Jeg storkoste meg, og driblet meg forbi spiller etter spiller, så kom jeg alene mot keeper og satte den i stanga. Etter det fikk motspiller panikk, og lot AI styre forsvar gang på gang. Når man selv har en spillestil som i stor grad går ut på å drible motstanderen, så er det fryktelig irriterende. Han fikk et tidlig mål, og jeg måtte kjempe for å få et mål. Til slutt fikk jeg det til etter en flott gjennombruddspasning med påfølgende flott avslutning.

AI er ikke verdens beste, og det er fullt mulig å slå en kar som styrer keeper, men for meg som så godt som aldri spiller career så betyr det at jeg må legge om spillestilen helt. AI er vesentlig vanskeligere å lure bort med skillmoves. Jeg håper det blir gjort en forandring, enten ved at muligheten for å bruke det i H2H-seasons fjernes helt eller at nivået justeres ned til semi-pro.

Lenke til kommentar

Trodde helt ærlig at det ikke skulle bli noe problem at man kunne styre keeper online, men det er et stort irritasjonsmoment. Jeg spilte mot en kar som begynte kampen ved å styre spillerne sine i forsvar selv. Jeg storkoste meg, og driblet meg forbi spiller etter spiller, så kom jeg alene mot keeper og satte den i stanga. Etter det fikk motspiller panikk, og lot AI styre forsvar gang på gang. Når man selv har en spillestil som i stor grad går ut på å drible motstanderen, så er det fryktelig irriterende. Han fikk et tidlig mål, og jeg måtte kjempe for å få et mål. Til slutt fikk jeg det til etter en flott gjennombruddspasning med påfølgende flott avslutning.

AI er ikke verdens beste, og det er fullt mulig å slå en kar som styrer keeper, men for meg som så godt som aldri spiller career så betyr det at jeg må legge om spillestilen helt. AI er vesentlig vanskeligere å lure bort med skillmoves. Jeg håper det blir gjort en forandring, enten ved at muligheten for å bruke det i H2H-seasons fjernes helt eller at nivået justeres ned til semi-pro.

Har du noen formening om hvilke finter som funker best på AI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...