Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamezone.no Den ENESTE plassen eg går til når det gjelder Fifa og forhåndsbestillinger. Har bestilt Fifa der de seneste årene (andre spill også), de er fantastisk kjappe med sendingene sine. Anbefaler de på det sterkeste.

Gamezone er jo blant de dyreste også?

Lenke til kommentar

Jepp, det er sant. Men eneste som er dritt med det er at de butikkene eg har i nærheten ikke har vist seg å ha den Collect@Store muligheten. Men for å ha det på det rene så snakket eg om spill generelt eg får kjappere hos Gamezone enn hos andre EG har prøvd. (Ikke garantert at det er slik for alle)

Lite eksempel, så bestilte eg to spill fra Gamezone kl 11:04 idag, og kl 13:36 fikk eg mail om at spillene var sendt og eg skal garantere at de ligger i postkasso imårra. Såklart har det litt med hvor de sender fra, hvor eg bor osv men uansett. :)

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Spill sendes vel som brevpost også? Som regel tar det kun 1 dag. Hvis de rekker posten dagen før så klart.

Men Gamezone og andre nettsteder som selger spill pleier å sende ut spill så de SKAL ha de til releasen. Dette gjelder ikke Elkjøp og Lefdal som sender ut spill PÅ releasen. 29 er en torsdag også, så det er stor sjanse på at de som velger Elkjøp/Lefdal ikke har spill før den 3 oktober. Litt å tenke på. Men skal dere bestille på nett gå for game.no eller gamezone.no. De er som regel pålitelige.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sa eg 4-5 dager før release?

Nei, men du sa 4-5 dager før bl.a. elkjøp, så enten får du pakker fra elkjøp mye seinere enn etter mine erfaringer eller så får du de veldig tidlig fra gamezone.

Nei, eg sa 4-5 dager FORTERE enn feks ved kjøp fra Elkjøp. Dvs Gamezone, er X antall dager kjappere med pakkene sine/mine enn feks Elkjøp er.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...