Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

@Gnu: Absolutt. Vi kan spille flere ganger. Jeg trenger å møte noen som deg oftere, og øve på å være effektiv.

No probs. Bare å invite når jeg ikke er i kamp, det :)

1200 taklinger går fort det, men ja 100 kamper som keeper er møkk. Bare å sette han i mål og styre resten av laget og prøve å kose seg :p

Går det an å sette han i mål, starte en kamp mot AI og så quitte? Og så gjøre det 100 ganger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:mad:

Jeg hadde 25-30 taklinger, så sjekker jeg hvordan jeg ligger an etter 4-5 kamper á 4 minutt. 0/1200!

Hvorfor i svarte heinnskapen forsvinner deler av statsen?!

Samme her. Hadde 100 stående taklinger. 25 kamper med 50% sklitaklinger og 25 kamper med 60% stående og 300/1200 taklinger, nå er de borte. Fy svarte satan faen, om de ikke kommer tilbake så kan hele VP faenskapen ryke og reise til helvette for min del.

Lenke til kommentar

Skulle møte Man City for første gang i manager mode nå (er Liverpool) og forventet å bli voldtatt hardt og lenge av Aguero/Tevez... Spesielt når Tevez scora etter 5 in-games minutes. Vant dog til slutt 6-1 i kanskje den enkleste kampen jeg har spilt så langt.

Det jeg har merka så langt er at de "mindre" PL-lagene, som Brom, Wolves og Stoke er helt jævlige å spille mot når det er AI, mens de store overkjører jeg som ingenting.

Lenke til kommentar

Noen som har NOEN som helst peiling på hvordan en skal ta Skudd bragd 24 på VP? Den heter "Mål på Sølvfat", får ikke den til uansett hva eg prøver.

Klart den ennå?

Blæh - så at du nå har logget av. Ja ja, trikset er rett og slett å ta en 1 - 2 pasning og score, MEN: ballen må gå bakover på banen når du får returen (derav "lay-off pass).

Se flott video tatt med mobilen min (vurderte å nynne noe, men ga faen):

Lenke til kommentar

Jupp mista noen jeg også da spillet hang seg rett etter at jeg tok videoen. Nå quitter jeg ut til arenaen hver match for at det skal save ordentlig for hver gang i tilfelle nytt heng, men forsvinner noen av acc'sene da så driter jeg i hele greia..

Fant også ut at du ikke behøver å trille ballen bskover, men at trekant/y holder lenge som layoff. Gjorde den igjen nå på første forsøk.

Lenke til kommentar

Hvordan får man backer til å gå på overlap? Setter angrep høy - forsvar lav, men alikavel kommer de aldri fremover. Frustrerende.

Når du lager formasjonen, ikke bare sett dem til og jobbe mye fremover men velg på bevegelsen at de har pil "fremover" på banen. Mine backer går på løp hele tiden :)

Hva er forresten dealen med den ene mentale bragden der du skal spille to kamper som forsvarer uten å få kort. Eg har da gjort det men får jo ingenting. Noen spes rolle eg må ha som forsvarer også, for eg føler eg har vært det som kan væres.

Jeg fikk denne etter mine første 2 kamper som forsvarer, men virker som om mange bragder bugger seg til... Har blant annet ikke fått unlocket 50% lange passninger med min 4 passninger :dontgetit:

:mad:

Jeg hadde 25-30 taklinger, så sjekker jeg hvordan jeg ligger an etter 4-5 kamper á 4 minutt. 0/1200!

Hvorfor i svarte heinnskapen forsvinner deler av statsen?!

Tror den 0/1200 taklinger gjelder for world class og legendary, om du spilte professional vil den ikke endre seg...

Skulle møte Man City for første gang i manager mode nå (er Liverpool) og forventet å bli voldtatt hardt og lenge av Aguero/Tevez... Spesielt når Tevez scora etter 5 in-games minutes. Vant dog til slutt 6-1 i kanskje den enkleste kampen jeg har spilt så langt.

Det jeg har merka så langt er at de "mindre" PL-lagene, som Brom, Wolves og Stoke er helt jævlige å spille mot når det er AI, mens de store overkjører jeg som ingenting.

Sliter med det samme! Banket United 5-0 men taper 2-1 mot Norwich City :blush:

Endret av Faxfinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...