Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips for å få gjennomført accomplishments på Virtual Pro "i en fei"? :)

Begynte så smått på det i helgen, men syns strengt tatt det er dritkjedelig å spille som Pro. Men er litt lysten på en god spiller med mitt navn på favorittlaget :)

WWW.Blameyourany.com

i tillegg justerer du slidersene litt til din fordel..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fordi jeg konstant holder inne L2 at forsvarsspillere skal ta heel pass ut av forsvaret? Lekent, men irriterer meg jævlig når pasningen blir treg og dårlig.

R1+X er helpasninger, mens L2+firkant er rabona-pasninger, så tror ikke det er derfor det skjer.

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips for å få gjennomført accomplishments på Virtual Pro "i en fei"? :)

Begynte så smått på det i helgen, men syns strengt tatt det er dritkjedelig å spille som Pro. Men er litt lysten på en god spiller med mitt navn på favorittlaget :)

WWW.Blameyourany.com

i tillegg justerer du slidersene litt til din fordel..

Hahaha, de spillerne på BYA boosting team ga meg en god latter!

Lenke til kommentar

Løp med forsvarerne samtidig som du holder inne L2 (PS3).

Autopressing fungerer svært dårlig. Jeg spiller egentlig mye som jeg gjorde i FIFA 11, men sliter litt med at man nå må trykke R1 for å sende medspillere i press. (R2 + R1. For meg som alltid bare har brukt pekefingen til begge disse knappene, blir det litt kluss).

VP - Legg opp til første mål, hva gjør jeg?

Har prøvd pasning, gjennomspill (trekant), høyt gjennomspill osv. Kjører gjennom rett fra avspark og legger opp.

Føler det er en del bugs i bragdene i år.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke spilt mot Jørgen, noe er litt irriterene. Noe som kan gjøres for at det skal gå? Fikse noe i routeren el?

+ 1

Uff. Alle er Barca... :roll:

Velg et 4*-lag.

Må nok ta kurs i dribling av Jørgen som runddribla meg til tider. Jeg var lenger vekk enn potetåkere og bærtur til tider :thumbup:

Allikevel endte jeg opp med tre strake tap.

Lenke til kommentar

Løp med forsvarerne samtidig som du holder inne L2 (PS3).

Autopressing fungerer svært dårlig. Jeg spiller egentlig mye som jeg gjorde i FIFA 11, men sliter litt med at man nå må trykke R1 for å sende medspillere i press. (R2 + R1. For meg som alltid bare har brukt pekefingen til begge disse knappene, blir det litt kluss).

VP - Legg opp til første mål, hva gjør jeg?

Har prøvd pasning, gjennomspill (trekant), høyt gjennomspill osv. Kjører gjennom rett fra avspark og legger opp.

Føler det er en del bugs i bragdene i år.

Er meget mulig bug med den 2 kamper uten kort bragden, ser det er mange som sier det på EA sine forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...