Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Jepp. Merker at man må være på topp hele kampen.

Sliter litt med avslutninger har jeg funnet ut, så ender opp med at jeg spiller rundt motparten hele tiden, men klarer ikke å score på halvparten av sjangsene. Så kommer de med tullete/rotete kontringer der jeg egentlig blir for oppgitt til å gjøre noe, og scorer.

Ikke misstolk dette som klaging, da jeg synes det flott. Kjekt å bli påminnet at man ikke kan ta en pause bare fordi man har et par måls ledelse! :)

Trenger 6 poeng på 5 kamper for å rykke opp jeg. (Ja, jeg er nederst :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du det til Luna? (sølvfat..)

Den og Layoff pass(vet ikke hva den heter på norsk) får jeg ikke godkjent samme hva jeg gjør...

Noen som har tips til hvordan man kan må mange frispark? Med det nye forsvarssystemet synes jeg CPU har blitt langt mer forsiktig når det kommer til taklinger.

Lenke til kommentar

Fikk du det til Luna? (sølvfat..)

Den og Layoff pass(vet ikke hva den heter på norsk) får jeg ikke godkjent samme hva jeg gjør...

Noen som har tips til hvordan man kan må mange frispark? Med det nye forsvarssystemet synes jeg CPU har blitt langt mer forsiktig når det kommer til taklinger.

Jess, fikk det til.

Bruk den Ronaldo choppen når du går mot forsvaret, med litt timing så takler de deg vertfall nok til at dommer gir fordel og da stå du bare i ro så får du også frispark, og sett gjerne kampen slik at du har en streng dommer :)

Lenke til kommentar

Har sendt medspillere og kommer på blank goal flere ganger. Har sågar gått ballen i mål for å se om det fungerte...

*Klikker!*

=)

Løp nedover mot død (dør) linjen og trykk trekant slik at det blir en gjennombruddspasning inn i feltet og lag mål med Pro'en. Skal fungere det.

Tjohei...95% ferdig med Proen min. Mye morro igjen.... urh...

Lenke til kommentar

Synes en mot en sesonger er genialt. Nå kan jeg møte lag som ikke er 5 stjerner! :D

Burde være mulig å se drakten før man starter, flere ganger får man nesten like drakter. Enkelte kamper er også lysbildeshow på skjermen, men er det one on one season sin feil?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har merka meg økt andel av folk som styrer keeperen i 7. divisjon. Av de ti siste kampene så har 3 av dem kun kontrollert keeper og det er smått irriterende. Ikke er de gode heller, men høyt press og tankeleser-AI gjør det desto vanskeligere å komme til gode sjanser.

Må nok ta kurs i dribling av Jørgen som runddribla meg til tider. Jeg var lenger vekk enn potetåkere og bærtur til tider :thumbup:

Flott mål Blaxx! Det er så digg med foltte avgjørende scoringer :)

edit: fint om de som vil gidder å adde meg - har sendt request til en del av dere, så kan vi kjøre noen friendlies eller noe en gang det passer - PSN: Bjellesau

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips for å få gjennomført accomplishments på Virtual Pro "i en fei"? :)

Begynte så smått på det i helgen, men syns strengt tatt det er dritkjedelig å spille som Pro. Men er litt lysten på en god spiller med mitt navn på favorittlaget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...