Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å bli irritert.

 

Formasjonene jeg lager forsvinner plutslig og det samme gjør alle spillerne i startelveren. Dette gjelder da for klubben jeg har valgt som mitt lag. Ser enkelte på ea-forumet har samme problem, men det er da i karriere-mode. For meg gjelder dette i menyene og når jeg skal spille med kick off og andre kamper.

 

Prøvde å slette alle data nå, så får jeg se hvordan det går...

Lenke til kommentar

EA jobber med flere patcher, bl.a. vurderer de dette med keeperen som kan kontrolleres i onlinekamper. For meg er dette egentlig bare en fordel da mange onlinespillere faktisk ikke er programmerte så de er vanskeligere å gjennomskue, men meg om det. har helelr ikke merket at keeperen er særlig über hvis man styrer denne manuelt. Han har fortsatt de samme begrensingene som AI-keeper har etter det jeg kan se.

 

(Fun fact: En som styrer keeper istedet for å forsvare selv, har max aggression og 3-2-5 taktikk er oftest den som ragequitter. Har pusha tålmopdigheten til 3-4 sånn fyrer nå og de quitter rimelig fort. Han ene har jeg sågår reporta Sony da en melding fra ham beskrev i detalj min mors korpulering med søsteren min og ett eller annet med bikkja mi og meg. Kan tro jeg lo godt.)

 

En annen ting de etterspør info om er youth/custom tactics i career som kan gjøre at spillet henger seg. Må være ganske individuelt for flere av kompisene mine har ikke hatt det problemet og de har kødda masse rundt med både taktikker, formasjoner og unge og nye spillere.. (PS3 og Xbox)

 

At jeg blir satt opp i mot likt lag som meg er også kult. Første tanken min: Hvem av oss er faktisk best under like vilkår, og ellers: leave før det er gått 5 min. I tidligere fifa'er var det feil at man ikke kunne spille med samme lag mot hverandre så you can't please'em all..

Det med like drakter har jeg til gode å oppleve (60 kamper ++) og har heller ikke møtt et eneste landslag når jeg har vært klubblag. Men skulle det skje så leaver jeg for jeg gidder ikke sånt..

 

:w00t: Win!

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Noen som har NOEN som helst peiling på hvordan en skal ta Skudd bragd 24 på VP? Den heter "Mål på Sølvfat", får ikke den til uansett hva eg prøver.

 

Hva heter den på engelsk? Hvis det er den jeg tror det er så må du løpe ned mot dødlinjen og sentre ut til en spiller med Y/trekant.

Lenke til kommentar

Har lastet ned mitt Gameface til FIFA12, får dog ikke endret på hudfargen min i ettertid. Har fått skikkelig rødfarge på huden :p Noen som vet råd?

 

Ellers vil jeg si at jeg digger retningen fifa går i nå. Mye penere spill, mye mer taktisk. Tar litt tid å sette seg inn i, og taper fortsatt litt på Profesjonell vanskelighetsgrad, men det kommer seg vel snart! :)

Lenke til kommentar

Har lastet ned mitt Gameface til FIFA12, får dog ikke endret på hudfargen min i ettertid. Har fått skikkelig rødfarge på huden :p Noen som vet råd?

 

Ellers vil jeg si at jeg digger retningen fifa går i nå. Mye penere spill, mye mer taktisk. Tar litt tid å sette seg inn i, og taper fortsatt litt på Profesjonell vanskelighetsgrad, men det kommer seg vel snart! :)

 

Jeg hadde samme problemet. Lagde et nytt fjes og lasta opp og da funka det..

Det var på Fifa 11 dog, men hadde helt samme problemet..

 

Ta og les denne tråden hos EA - han dekker ganske mange typiske feil :)

 

 

 

 

edit' Og jørgen: Ta deg en bolle og gå og legg deg. Jeg prøver faktisk å ta deg igjen her... :mad:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Har lastet ned mitt Gameface til FIFA12, får dog ikke endret på hudfargen min i ettertid. Har fått skikkelig rødfarge på huden :p Noen som vet råd?

 

Ellers vil jeg si at jeg digger retningen fifa går i nå. Mye penere spill, mye mer taktisk. Tar litt tid å sette seg inn i, og taper fortsatt litt på Profesjonell vanskelighetsgrad, men det kommer seg vel snart! :)

 

Jeg hadde samme problemet. Lagde et nytt fjes og lasta opp og da funka det..

Det var på Fifa 11 dog, men hadde helt samme problemet..

 

Ta og les denne tråden hos EA - han dekker ganske mange typiske feil :)

 

 

 

 

edit' Og jørgen: Ta deg en bolle og gå og legg deg. Jeg prøver faktisk å ta deg igjen her... :mad:

Takk for tipset! :)

 

 

ÅÅEEH! I min 2. kamp online. 14 skudd på mål, rundspilte motparten. Han hadde 5 skudd på mål. Endte opp med at jeg tapte 0-4. Karma hvor? :(

 

edit: Ahh, går seg litt til når man krangler 1-1 hele kampen, og så putte 2 mål på 90' :D!

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

He he sånn er spillet av og til.

Jeg hadde nettopp en kamp hvor jeg ledet 1 - 0 og tenkte at denne seieren kan jeg bare seile inn.

Helt inntil idioten scorer 3 - tre -3 - TRE!!! flakse-rote-surremål som ikke har noe med skills å gjøre i det hele tatt. Pokker så sint jeg ble altså... Argh!

 

Nå må jeg ha to poeng på to kamper hvis jeg ikke skal rykke ned igjen fra 7.

Tror jeg venter til i morgen for nå er selvtilliten på bånn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...