Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Spilste istad med barca mot spania, kampen vedlig jevn helt til 80 minutter da jeg skoret to på rad. Så gikk duden ut. Ser ut til jeg har fått min seier, men hva med han? Får ikke han tap får den kampen?

Han får tap ja, disconnected sikkert fra EA serveren noe some er noe drit. Hare ødelagt en del kamper for meg og.

neida, han gikk ut sjøl jeg ledet med 2:0 da det var par minutter igjen.

i dette tilfelle for et fortjent tap isåfall.

 

Er det noen turneringer jeg kan være med her via forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min andre rabona i kamp: http://www.ea.com/so...os/ugc/95758635

 

Fyren quita rett etter målet. Ble vel for mye for han.

 

Rart det der :cool:

 

 

EA har laget en post som kan bli informativ etterhvert:Fifa live faq:

 

In an effort to improve communication on the forums, this thread will be used as a central location for information about any outstanding issues or notable talking points.

 

Please bear with me whilst I re-organise the various stickies and announcements across all the forums (if there's any you think should be removed feel free to drop me a PM).

 

I'll reply to this thread each time it is updated so you know when we last made an alterations and what we changed.

 

Thank you all for your patience.

 

ISSUE: Some users unable connect to FUT at all.

RESPONSE: The team are aware of this issue and are actively investigating right now with the help of some of the folks who’ve experienced it. We will update on progress when we can.

 

ISSUE: Some users are experiencing a game crash after entering a FUT match with custom tactics.

RESPONSE: We have identified this issue and will rolling out a fix in a future patch.

 

ISSUE: It has been discovered that users are able to take control of other users’ teams in Ultimate Team.

RESPONSE: It would appear a new process has been uncovered that allows cheats to seize control of other users’ teams in FUT. We are actively working on a fix and will update on that as soon as we can – it’s a top priority. In the meantime, quit out before entering a game with anyone who appears to have included a Guest account. We will be actively pursuing anyone who exploits this cheat and taking appropriate action. If you have photographic evidence of anyone using it, please email it to [email protected] (although remember to compress any image files first!).

 

ISSUE: Using the back/select button to use the goalkeeper in online games.

RESPONSE: As previously posted, we are actively analysing game telemetry and taking stock of community feedback – both here in the forum and elsewhere – to decide on a course of action. We will update you as soon as that’s possible – hopefully within the next couple of days.

 

ISSUE: I've been banned from the game and forum and I don't know why

RESPONSE: Please PM me (Robb) with your details and I will get back to you as soon as I can.

Lenke til kommentar

Du som ser litt på EA forumet Mister Gnu, har du sett noe om at konsollen fryser inne på team managment, og en eventuel løsning. Har bare sett at der er mange som sliter med freezing, men ingen ting om løsninger.

 

Career mode? Eneste jeg fant var i career mode - noe med signing av yuth players og kanskje custom formations relatert:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/1032547.page#9635193

 

------------------------------------

 

Flere custom covere som jeg har kommet over. (Ingen som reagerte på at jeg posta et Man U cover til Liverpool-fanatikeren for noen sider tilbake? Forventa flames a-hoy...)

 

post-116700-0-41915700-1317474355_thumb.jpg

 

post-116700-0-67528100-1317474367_thumb.jpg

 

post-116700-0-54867700-1317474374_thumb.jpg

 

post-116700-0-20172400-1317474414_thumb.jpg

 

post-116700-0-40525000-1317474421_thumb.jpg

 

post-116700-0-57966500-1317474429_thumb.jpg

 

post-116700-0-85106900-1317474467_thumb.jpg

 

post-116700-0-72318300-1317474486_thumb.png

 

post-116700-0-81946100-1317474496_thumb.png

 

og mine to personlige favoritter:

 

post-116700-0-91119800-1317474506_thumb.jpg

 

post-116700-0-33603900-1317474346_thumb.jpg

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Spilte mot en fjott i natt. Han hadde en sjanse etter 5 min som han scorte på, så hadde jeg ballen omtrent resten av kampen. Jeg er litt vel glad i å finte og drible, så begeret hans rant over etter første omgang. Fikk først en melding om at det ikke var FIFA street vi spilte, så kalte han meg for idiot. Han vant kampen, men hadde man fått poeng for å lage mest show så hadde han ikke hatt nubbsjans :p

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

ehhrm...jeg fikk med kode fra gamezone angående ultimate team gold packs, står at jeg skal gå innpå redeem code i game marketplace...men der står at jeg skal skrive inn min 25-digits code :O...og den koden som jeg fikk ifra gamezone har kun 16 tegn :S

 

Anyone?

 

Rart - min kode er på 16 tegn til PS3..

Mulig jeg har fått en kode for ps3 da? og skal egentli ha til xbox :p

Lenke til kommentar

Skulle til å si at jeg ikke har møtt en eneste ragequitter på over 60 online kamper, men så kom den. Jeg har en komfortabel 3 - 0 ledelse etter 1. omgang og leker meg litt - big mistake. Han begynner å spille bra og scorer 3 mål på relativt kort tid. Jeg går tilbake til konsemodus og setter inn 2 sjappe mål. Det klarer han ikke og ragequitter.

Lenke til kommentar

ehhrm...jeg fikk med kode fra gamezone angående ultimate team gold packs, står at jeg skal gå innpå redeem code i game marketplace...men der står at jeg skal skrive inn min 25-digits code :O...og den koden som jeg fikk ifra gamezone har kun 16 tegn :S

 

Anyone?

 

Rart - min kode er på 16 tegn til PS3..

Mulig jeg har fått en kode for ps3 da? og skal egentli ha til xbox :p

 

Sånt har skjedd før - ta kontakt med dem på mandag så får du sikkert en annen kode. Har ikke prøvd min ennå, men jeg trodde at du skulle taste inn koden i Fifa 12 opnline store? Prøv det først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...