Kanelstang Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei! Jeg har endel problemer med min x10 mini, og håper noen der ute kan hjelpe meg litt. Har lest litt og søkt på forumet, men ikke funnet noe til særlig hjelp. 1. Helt uten videre slår mobilen seg av, jeg slår den på igjen, så går den av igjen, dette kan jeg gjøre 4-5 ganger før den endelig fungerer. Hvorfor?? 2. Veldig ofte kommer jeg ikke på nett i det hele tatt, 3g kommer opp på skjermen, men får allikevel ikke noe connection, utrolig irriterende. Ofte må kan jeg kun bruke nettet hvis jeg kobler meg opp på et åpent trådløst nettverk, men det er ikke alltid den vil det heller. Noen som vet råd? 3. Etter å ha lest litt, fant jeg på Om telefonen at jeg har Firmware versjon 1.6. Skulle jeg kanskje oppdatert?? jeg har også Byggnummer 1.0.A.1.38 Oppdatere?? Oog..., noen som vet om det går an å bytte bakgrunns farge i menyen? Altså en litt freshere farge enn blå.. ?? Lurer også på hva mye av det som er i innstillingene, hva de forskjellige tingene betyr osv, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Blir veldig frustrert over å liksom ha en bra tlf, og har ikke lyst å bytte den, men heller finne ut hva som er gale.. Håper noen kan hjelpe meg PS: Vet det høres sånn ut men jeg er faktisk ikke heeelt grønn når det gjelder tekniske duppeditter, men denne x10 skjønner jeg meg ikke på Lenke til kommentar
xillian14 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 1. Hadde samme problemet selv, bytte av minnekort løste problemet (Du kan også prøve å formatere det) 2. Har ikke hatt det problemet, prøv å kontakte kundeservice for operatøren din 3. Gå til innstillinger -> Om telefonen -> Oppdatering av systemprogramvare så får du vite om du trenger en oppdatering Ang. bakgrunnsfarge må du antagligvis roote telefonen din hvis du skal kunne klare noe sånt... Om du ikke vet hva rooting er så ville jeg heller blitt vandt med den fine blåfargen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hei, og velkommen som medlem! Opptatere bør du gjøre. 2.1 har kommet, du må opptatere med pc. Last ned programmet fra SE sin side.. Bakrundsfargen i menyen går ikke ann å endre, har irritert meg over dette selv. Endret 6. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Kanelstang Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Tuusen Takk for svar Skal prøve så godt jeg kan nå Rart å måtte oppdatere mobilen gjennom pc da men.. Edit: too many smileys Endret 8. februar 2011 av Kanelstang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå