Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Røyking forminsker penisen, gjør snus det også?


Anbefalte innlegg

jeg leste nettopp på side2 at "Stump sigaretten

Røyking kan gjøre penisen opptil en hel centimeter kortere.

 

Den krymper ikke, men røykere kan oppleve at den er kortere i erigert tilstand. Junior blir nemlig hard som resultat av at blod «pumper den opp», men hos røykere gjør nikotinavhengigheten blodtilstrømmingen dårligere." Linke: http://www.side2.no/livsstil/article3081274.ece

 

Men hva med de som snuser? Gjelder det også, siden det inneholder nikotin? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er nikotinen som gjør det så BURDE det gjelde for snus også... Og det er jo ekkelt uansett, så trenger du flere grunner for å slutte?

 

Jeg vet ikke, det er derfor jeg spør. Om det er ekkelt og sånt er opp til vær å en. Jeg har f.eks. ingen problemer med at kjæresten snuser så lenge han tar hensyn til meg at jeg ikke liker det. :)

Lenke til kommentar

Enig med Sebbe. Jeg kan gå dager hvor jeg har snust en hel boks og røyket opptil 10 sigaretter. Da har jeg opplevd å kanskje ikke ha så hard pikk som jeg skulle ønske. To halvlitere med vann, og en tur på do, så var jeg tilbake der jeg ønsket. Blodårene krymper så lenge nikotinet er i blodet! Ikke at jeg skal oppmuntre deg til å snuse, men mye antirøykekampanjer baserer seg litt på propaganda og skremsel føler jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Selv om tråden er løst kan jeg hive inn det jeg vet. Bruk av tobakk reduserer ikke størrelse, men blodårene i hele kroppen trekker seg litt sammen når man får nikotin i blodet. Det vil si at for eksempel kondisjon er utsatt. Når det kommer til det seksuelle kan man si at det er en mulighet for at det tar litt lenger tid for å få den hard, men det er ikke alltid negativt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Selv om tråden er løst kan jeg hive inn det jeg vet. Bruk av tobakk reduserer ikke størrelse, men blodårene i hele kroppen trekker seg litt sammen når man får nikotin i blodet. Det vil si at for eksempel kondisjon er utsatt. Når det kommer til det seksuelle kan man si at det er en mulighet for at det tar litt lenger tid for å få den hard, men det er ikke alltid negativt.

 

Men det forstår jeg ikke helt, fordi kjæresten min har snust nå i 1 1/2 år, og har er nerd og har aldri vært i fysisk aktivitet, men likevel har han bedre kondisjon enn meg, både på løping/jogging og seksuelt. Så jeg forstår ikke helt hvordan det går ann, det kan jo være at han "reagerer" annerledes siden vi alle er forskjellig. Ikke vet jeg..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...