Gå til innhold

bør jeg kjøpe lg optimus 2x, eller vente til samsung galaxy s2 kommer ut?

anro95

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe ny telefon og lurer på om jeg bør kjøpe lg 2x, eller samsung galaxy s2?

jeg har helst lyst på android telefon med 2 kjerners prosessor. telefonen skal også være fremtidsrettet.

noen som har informasjon om galaxy s2? får den tegra 2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke den får tegra2, men en eller annen annen dual core prossessor.

ok, vet du sånn ca. hvordan den blir i forhold til lg 2x?

Det er ni dager til MWC 2011, så om du ikke er super-nøden på ny telefon så skader det vel ikke å vente ... Galaxy S2 skal såvidt jeg vet presenteres der.

nei, er ikke supernøden, men vil helst vite om galaxy s2 er verdt å vente på..

Lenke til kommentar

Ingen vet noe om hvordan Galaxy S blir, derfor jeg mener at du må vente til MWC for å finne det ut :)

Ryktene sier Super AMOLED Plus (etterfølgeren til Super AMOLED, forgjengeren til Super-Duper Ultra AMOLED Extra Special Plus), Android 2.3, 8 MP kamera, videoopptak i 1080p, 4,3 tommer skjerm, NFC, dualcore 1 GHz Orion eller Tegra 2. Skal være litt tynnere enn Galaxy S også.

Lenke til kommentar

Galaxy S2 får ikke Tegra 2. Tegra 2 har vel den beste innebygde gpuen av de kommende telefonene. LG får 2.3 rett etter release (kanskje den er der ti release også).

Men som det sies er det snart messe i Barca. Kan vente å se til hva de tilbyr. Får kanskje noen dueller mellom disse telefonene da.

Lenke til kommentar

Galaxy S2 får ikke Tegra 2. Tegra 2 har vel den beste innebygde gpuen av de kommende telefonene. LG får 2.3 rett etter release (kanskje den er der ti release også).

Men som det sies er det snart messe i Barca. Kan vente å se til hva de tilbyr. Får kanskje noen dueller mellom disse telefonene da.

hvilken dato er messen i Barca?

takk for svar ;-)

Ingen vet noe om hvordan Galaxy S blir, derfor jeg mener at du må vente til MWC for å finne det ut :)

Ryktene sier Super AMOLED Plus (etterfølgeren til Super AMOLED, forgjengeren til Super-Duper Ultra AMOLED Extra Special Plus), Android 2.3, 8 MP kamera, videoopptak i 1080p, 4,3 tommer skjerm, NFC, dualcore 1 GHz Orion eller Tegra 2. Skal være litt tynnere enn Galaxy S også.

ja, jeg tror jeg venter.

takk for hjelpen

jeg er litt skeptisk til lg siden de har dårligt rykte innen mobilverden fra før, men lg 2x ser bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...