Senyor de la guerra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kort fortalt vil ikke pcen skru seg på i det hele tatt. Trodde det var noe galt med laderen, så skaffet en ny uten at det hjalp. Når jeg plugger til strømmen og batteriet er i, lyser et lys som viser at batteriet lader. Frykter den er kortsluttet på en eller annen måte. En en Acer 3810T (laptop), som jeg har en del problemer med i utgangspunktet (hdd og skjerm, men dette er ikke det samme problemet) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Prøvd å starte den i laderen uten batteri? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, skjer nada. Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Så om jeg har forstått deg rett så har du prøvd å starte den uten at batteriet sitter i (men selvfølgelig med laderen i), og du har prøvd to forskjellige ladere? Isåfall så lukter det nok service.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Har prøvd det meste ja, blir nok heller dynga enn service. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) I så fall tar jeg den gjerne imot Har en Acer 3810TZ selv. Den fungerer nå men har vært til service to ganger pga defekt skjerm. Hadde vært kjekt med en delePC dersom alternativet ditt er å hive den. Endret 6. februar 2011 av Melkekartong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå