runerask Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei Jeg skulle ønske jeg hadde elektronisk tastatur på maskinen min. Sånn at jeg bare trenger å bruke musen. Har prøvd noen forskjellige tidligere, men problemet var at den ene var vanskelig i bruk og den andre free-varianten bare var gratis en kort tid. Noen som har noen bra tips? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har du prøvd den i windows? Hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
runerask Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Har du prøvd den i windows? Hvilket OS kjører du? Xp og Vista på bærbar Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har du prøvd den i windows? Hvilket OS kjører du? Xp og Vista på bærbar Det er en innebygget skjermtastatur i begge operativsystemene som er helt brukbar. Den ligger under tilgjengelighet i kontrollpanelet. Om du har testet denne og finner at den ikke er for deg finnes det gratisversjoner: Click-N-Type Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Dette er ganske bra Link Endret 16. april 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Om jeg ikke husker helt feil er det bare å trykke WIN+U. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Om jeg ikke husker helt feil er det bare å trykke WIN+U. Genialt, tusen takk Utrolig mange funksjoner på maskiner i dag at det er nesten umulig å kunne alle xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå