HelenaN Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Pakarang, gratulerer! Artig at vi var å tok bilder av "din" båt. Håper du blir med på en fototreff snart. Som sagt, gode bilder allesammen! Noen favoritter: OK67: "Ein gammal Saab". Eivind: Nr 4 og 6. Ratleto: Nr 1 og 2. Randi: Nr 4. RambaZamba: "Container med utsikt". Mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Noen bilder jeg tok når dere var på Jordbärpikene og jeg gikk for å möte min sambo: 7. 8. 9. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fine bilder som vanlig, Helena...det nr.5 ble et flott kunstverk.... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kommer nok en del bilder fra meg om en stund. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Gått opp i gradene, pakarang? Derfor du ikke har vært på fototreff i det siste? Ble kaptein for over ett halvt år siden (har du ikke fulgt med på NRK MidtNytt da, og lokale aviser...? ). Var også nede i Polen for og ferdigstille og hente hjem "Korsfjord". Det kan nok bli en stund før jeg kommer meg på treff igjen. Men, dere er jo utrolig flinke likevel. Mange nydelige bilder. Endret 6. februar 2011 av pakarang Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Brace for it, dette blir en lang post. Må jo være klare på hvor vi er, først og fremst. En mann, en hund og noe bagasje HelenaN og RandiA har en trivelig samtale inne på Trondheim S. Det står ikke alltid et tog You can't stop the bus Så beveget vi oss mot havna. (clicky for større bilde) ok67 og Elisabeth It's behind you Døra Stolid Søt Saab Rødt på grått Ubrukelig Klisje Former Da himmelen åpnet seg Kald, ok Krana Og et par kjappe portretter fra jordbærpikene.. Endret 6. februar 2011 av Simon Aldra Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Flotte bilder Simon! Jeg har ikke hatt tid til å gå gjennom bildene mine enda, men skal poste asap Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mange morsomme bilder ja...hadde ikke så mange jeg, har lagt noen flere på Flickr. Forslag: Hva om vi fikk til et Fototreff på den båten til Pakarang? Vi kunne fotografere på båten, fra båten mens den kjørte og på land der den skal...altså bli med tur-retur? Kunne blitt en litt annerledes fototur det? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ingen dum ide, dersom pakarang vil, og får det til for oss. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hadde vært kjempekult! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Enig, en sånn tur blir jeg gjerne med på om pakarang har tid og lust (og lov å vise oss båten). Men jeg lurer på om vi kanskje borde skrive dette i fototrefftråden? pakarang kanskje ikke ser det her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå