ok67 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nokre bile frå dagens treff. Gjengen Simon og ei raud dør Ein gammal Saab Det skjeive fyret Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen av mine bilder: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det siste der er topp. Eivind...du må da si ifra når du ser slike fine motiver som jeg ikke ser Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Enig med Randi. Det siste bildet var en artg fargeklatt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fin den Gjengen til ok også, og flaskeposten til Eivind. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det siste der er topp. Eivind...du må da si ifra når du ser slike fine motiver som jeg ikke ser Haha, du må følge med litt selv og da. Trodde alle la merke til de tønnene jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Eivind, saken er at jeg så dem, men likevel:SÅ dem ikke!...forstod du den... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Takk for et hyggelig treff - som vanlig. Litt mer vær enn vi er vant til, men det får vi vel tåle. Catch me if you can - på politihuset Grønt under Saab Tverrmønster Stødige Randi Veldig mye hvit støy på lav ISO idag, synes jeg. Endret 5. februar 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Temaet for mine bilder får være "Grått fototreff". Har ikke brukt min 50D på mange måneder, så det var litt uvant. Jeg har ikke tid til flere bilder i dag. (Det var raw-filer, så det tar litt tid): Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Eivind, saken er at jeg så dem, men likevel:SÅ dem ikke!...forstod du den... Hehe, sånn ja, skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Flotte bilder Tor-Atle, du fanget fint min fotostilling, så likte jeg godt det snø-værsbildet også. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Takk for fin tur og hyggelig selskap. Her kommer mine fotos. "Catch me if you can" haha, den fyr har mot Flotte bilder, disse liker jeg spesiellt: eivinds siste Ratletos første 3 Randis siste snøstorm kommer Container med utsikt rør i grå tau i sepia Velkommen i emtyness Mellom bruene polis bakdel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 "Container med utsikt" - jeg er usikker på om det er bildet eller tittelen som er best. Tøft! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Takk for fin tur og hyggelig selskap. Her kommer mine fotos. snøstorm kommer Container med utsikt rør i grå tau i sepia Velkommen i emtyness Mellom bruene polis bakdel Du verden, det ble da kunstneriske bilder....hyggelig stund hadde vi på Jordbærpikene også... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Så mye flotte bilder dere har tatt! Jeg kommenterer deres bilder imorgen og poster mine (hmmm... Det er visst allaredan imorgen så vi sier vel senere idag). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Dette ble ikke så verst av noen av "gutan" på Fototreff.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nokre bile frå dagens treff. Det skjeive fyret Ja, er det ikke skjevt? Har mange ganger tenkt det...men trodde det bare var meg som så det slik...kanskje det kopierer en annen berømt skjevhet... Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser dere var nedom kai området en tur... kune jo nesten ha invitert dere om bord på den splitter nye fergen jeg nå er Kaptein på. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser dere var nedom kai området en tur... kune jo nesten ha invitert dere om bord på den splitter nye fergen jeg nå er Kaptein på. Ja, fotograferte båten "din"...sikkert interesse for en tur innabords ja... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gått opp i gradene, pakarang? Derfor du ikke har vært på fototreff i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå