e(XP)erience Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er litt usikker på hvordan jeg skal koble de to parene som er i en RJ11 plugg i en RJ45. Skal kutte telefon linja og ha inn en splitter til ADSL. I splitteren skal det være en RJ45 plugg. Det er en analog telefon linje. Skal de parene i en RJ11 plugg vere der som par 2 og 3 er i RJ45 pluggen? Trenger litt raskt svar! Lenke til kommentar
connect Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei Tror nok du skal sette de på pin 4 og 5 (de to midterste) heller... ser ut som telefonkontakter beynner fra midten og utoverm, slik at isdn er 3,4,5,6 og vanlig "pot"(plain old telephoneeq.) er 4 og 5.. det er vel de du skal bruke tror jeg.. Litt usikker, men tror det er slik det er... Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 hmm, jeg får prøve meg fram i morgen. har mange RJ45 plugger liggende. Etter min mening skal den gule ledningen starte på par 2 i en RJ45 plugg osv. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 1. det går an å sette ein RJ-11 inn i ein rj-45 kontakt. 2. hviss du kobler om, så skal du sette kabelen inn i "midten" i rj-45 pluggen, altså på 3456. Når det gjelder farge, så bare pass på at rekefølgen vert lik den i RJ-11 pluggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå