AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg var på fest for litt siden, og der ble jeg kjent med en jente. Ganske tidlig på kvelden sto vi en gjeng ute og røyka og snakka om alt mulig rart. Så spurte hun meg pluttselig om jeg var bifil, jeg svarte nei og hun sa at hun var det også la hun til: Jeg legger ikke ann på deg eller noe altså. Jeg tenkte ikke så mye på det, men utover kvelden dansa vi og flørta en del(jeg oppfattet det hvertfall som flørting). På slutten av kvelden sto vi ute å snakket alene, og det oppstod et "magic moment" som mange kaller det. Men jeg turte ikke gjøre noe så vi ble bare stående å se på hverandre før hun sa: Det er liksom nå du skal kysse meg. Og det endte opp med at vi klinte, og vi kyssa før hun dro. Hun går på samme skole som meg, og nå er det akkurat som at hun overser meg hver gang hun ser meg. Jeg aner virkelig ikke hvorfor hun gjør det. Er litt usikker på hva jeg egentlig vil frem til, men kan hun ha fått følelser for meg og at det er derfor hun ignorerer meg nå? Siden hun er bifil og jeg sa at jeg ikke var det. Hvis noen har noen inspill å komme med, rop ut! Akkurat nå tror jeg alt ville hjulpet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det kan jo være fordi at hun nå er i den fasen som tilsier at alle skal vite samtidig som at ingen skal vite. Du vet nå noe. Men hvis du har utviklet en interesse for henne så ville jeg spurt henne, under 4 øyne riktignok, evt SMS hvis ingen slike øyeblikk dukker opp. Men det er bare min teori samt mitt forslag basert på det, samt den kjenskapen jeg har til den typen jenter fra før av. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Glemte å skrive det i førsteposten. Hun er åpen om at hun er bifil Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sikker på at hun overser deg? Kanskje hun har det samme intrykket av deg, hvis du ikke har prøvd å prate med henne? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har snakket med hun et par ganger, og vi sa hei første gang vi møttes etterpå. Jeg prøver å si hei til hun hver gang jeg ser hun, men hun bare går rett forbi uten å i det hele tatt se på meg. Det er utrolig irriterende, og gjør ting mye mer ukomfortabelt enn hvis hun bare hadde sagt hei eller smilt eller gjort et eller annet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Husk at det er enklere for enkelte å prate indirekte til hverandre som via internett, enn i virkeligheten. Lenke til kommentar
EddieVanHalen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du opplever nå det området der jenter er jævlig irriterende. Jenta du intresserer deg for, prøver helt klart å spille "hard to get". Det er noe drit. Dem blir vanskelig å få kontakt med, ja, selv på MSN blir de ganske stille. Da suger det. Opplevd selv at jenter gir klare signaler om at de liker meg, helt til de overser deg totalt, uten grunn... Du får bare ha lykke til... Jenter er noen digge, rare vesener XD 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis det er sånn her gutta har det når jenter spiller hard to get, så må jeg si at jeg er mektig imponert over at alle holder ut! Creds til dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå