Rippey Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Etter et strømbrudd på fredag finner jeg ikke lenger det trådløse nettverket på den ene laptopen min. Har prøvd å tilbakestille nettverkskortet, resette routeren og alt annet jeg kan tenke på. Noen som har opplevd lignende? Jeg finner andre nettverk, og laptopen til madamen finner fortsatt nettverket vi skal koble oss på. Kjører Win7 på laptopen som ikke finner nettverket og WinXP på den som finner det. Merkelig.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Logg inn på routeren og endre kanal til f.eks 1. Trolig sender den på kanal 12 eller 13. Problemet er i såfall at du har satt opp trådløsnettet ditt i PC med USA-innstillinger. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Hvordan får jeg satt det opp på nytt da, med "Norge-innstillinger"? Er husverten som har routeren, så jeg får ikke koblet til den. Hva skal jeg si han må gjøre? Er lenge siden jeg har holdt på med nettverk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå