Radamel97 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei! Jeg skal kjøpa ny router. Når jeg sjekker så er det så mange delte meninger om dem, så jeg lurte på om jeg kunne få litt proff hjelp. Jeg vil ha en god og stabil router med høg nedlsatningshastighet til under 400 kr.. Har dere noen råd til meg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er med andre ord ikke et poeng for deg om den tilbyr trådløst nett? Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kan vel egentlig ikke anbefale, men heller informere om TL-WR1043ND, som er på tilbud denne uken hos både komplett.no og MPX. Routeren har innebygd gigabitswitch med fire porter, samt WLAN med 300Mbps hastighet. Edit: nedlastingshastigheten din går ikke kun på routeren, men din ISP. Endret 5. februar 2011 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Ja, sorrry mangler litt kunnskap innenfor dette. Vet at jeg kan få nedlastningshastigheten høyere, da jeg har altibox og en gammel router. Noen andre anbefalinger? Takk Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nå er det så som så hva man får for under 400,- når det gjelder routere. Ville anbefalt deg å legge i litt mer m.t.p. slik at du har en "bedre" ruter for lengre tid. De fleste i prisklassen < 400 har heller ikke gigabit-nett. Kan anbefale disse i din prisklasse: - NETGEAR RangeMax Wireless N150 - D-Link DIR-615 Uansett kommer det helt an på hva du skal belaste nettverket med, men til enkle oppgaver duger disse. Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314078&reviewPage=6#reviews er denne bra. Har bestilt den, og den er sendt. Er denne for gammel? så berrre på produktanm. kjapt svar pliz Takk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Den er rimelig gammel ja... Hadde nok vært bedre med denne feks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580427#extra Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men WRT54GL er dønn bra da Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Så hva anbefaler dere? Pakken er sendt, og det kommer nok evt fraktkostnader, men er den som kakeshoma så mye bedre at det er hvert det å avbryte sendinga? pliz fort svar.. Takk Lenke til kommentar
Labov Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har hatt den routeren i en eldre versjon siden 2007 eller noe slikt. Den har fungert veldig greit etter at jeg flashet firmware til tomato. Til den prisen du er på jakt etter tror jeg at den er et fornuftig valg. Jeg har imidlertid ingen erfaring med den Netgear routeren som det ble linket til over. Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 hei, har bestemt meg for å beholde routeren jeg bestilte, tusen takk fro all hjelp. Veldig god nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå