Gå til innhold

Microsoft Flight Simulator 2004

Anbefalte innlegg

Har AMD Athlon XP 1800, 512mb ddr-ram og Gainward GeForce4 Ti4200-8X 128MB og kjører XP. Til tross for dette "hakker" MS Flight Simulator 2004 selv når jeg har på den laveste oppløsningen og minst krevende grafikk i spillet(noe som skulle vært helt unødvendig).

Microsoft oppgir følgende system requirements:

Windows PC

2000/XP – 128 MB Ram

98/Me – 64 MB Ram

Processor:450 MHz minimum

Available hard drive space:1.8 GB

DirectX 9 or later (included with Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight)

Video card: 8 MB/3D with DirectX 7.0 or later drivers

Other: mouse, joystick/yoke, sound card, speakers/headphones

Online/multiplayer: 56.6 kbps modem or LAN

Jeg har oppdatert driverne, avinstallert de igjen, og installert på nytt, installert spillet på nytt, og i det hele tatt... Har over 50 gig ledig på stasjonen den er installert på og C: hvor windows ligger har over 60 gig ledig. Aner ikke hva som gjør at dette spillet skulle "hakke" på min maskin til tross for at jeg har LANGT LANGT over det som kreves.

Er knapt 3 uker siden jeg formaterte og la inn XP på nytt også. Og alt er i tipp topp stand...

Dette er såvidt jeg kan huske det eneste spillet som noen gang har "hakket" på min maskin.

Hva gjør jeg? Ringe Microsoft og spørre etter Bill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

the_pilot: Du kan begynne med å kjøpe spill, i stedenfor å laste ned versjoner som for alt du vet kan være uferdige, og kanskje nettopp derfor grunnen til at det hakker. Vi ønsker ikke å hoste et forum hvor folk som laster ned spill lenge før de er gitt ut får hjelp til sine problemer. Tråd stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...