Gå til innhold

Diverse feil på HD2 etter bytte av skjerm (Mobilfiksern.no)

Simkin

Anbefalte innlegg

Ok.

Knust skjerm på HD2. Mobilfiksern bytta skjerm for 2000kr. fikk den igjen med 4 mangler

Avstandsensor virker ikke

av/på knapp er delvis klemt inn.

Høyttaler til ringetone fungerer ikke

Volumknapp NED på siden av telefonen virker kun delvis

Leverte den inn igjen, og fikk den igjen.

Høyttaler var fikset, volumknapp var bedre, men fremdeles ikke helt bra. av/på knapp hadde de ikke fiksa, virker som de ikke gadd rett å slett. men så oppdaget jeg en enda mer alvorlig feil. klemte jeg på displayet nederst, forsvant bildet sakte men sikkert til skjermen ble svart. bildet kom tilbake ved å trykke en tast.

istad virket ikke skjermen i det hele tatt, bildet kom fram i nintendo8bit farger om jeg klemte på skjermen. måtte ut/inn med batteri 4 ganger før bildet kom seg igjen!

Jeg nekter å bruke denne mobilen her videre, dette her vitner om en særdeles tafatt jobb, og jeg tar ikke sjangsen på att det ikke skjer noe mer med mobilen i fremtiden, noe som helt sikkert kommer til å skje, da de gutta her neppe har brukt de forhåndregler man skal bruke ved rep av elektro produkter. selv om de mot all formodning skulle fikse feilene, så tar jeg ikke sjangsen på att mobilen kommer til å fungere videre fremover.

Jeg begynner å bli rimelig forbanna, men hva kan jeg kreve her? om så, så kontakter jeg forbrukerrådet. jeg skal innover på mandag.

Tips mottas med takk

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er tydeligvis innkompetente til å drive med HD2, de har sagt att jeg bare skal komme innom så skal de fikse den, men nå er det faen meg nok for å si det rett ut. hvordan mener de jeg skal kunne stole på att de gjør en skikkelig jobb, når de ikke engang klarer å fikse en jævla knapp!? og alle disse feilene her i tillegg. jeg kan jo ikke bruke en slik mobil fremover, selv om de mot all formodning skulle klare å fikse dette? hva med feil som kan dukke opp i fremtiden? har de brukt Elektrostatisk utladning – ESD? NEPPE!

Mobilen har også tydelige merker i overgangen mellom glass og selve rammen.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Jeg skal kreve en ny mobil eller i det minste 2000kr tilbake, så får jeg se hva de sier. jeg nekter å bruke en mobil som de apekattene der har skrudd på. hva om mobilen plutselig begynner å kødde om et halvt år f.eks? jeg kan rett å slett ikke stole på att det ikke kommer flere feil i fremtiden selv om de fikser nåværende feil.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Mobilen fungerte helt 100% selv med knust skjerm. altså, de har bytta skjermen, og når jeg trykker på skjermen så forsvinner bildet! og de sa jo selv att det var de som hadde kødda til den knappen, og att de ikke fikk den til igjen!! det samme gjelder den høyttaleren, det var også en feil som de hadde gjort, de har ikke akkurat protestert på de feilene som er på mobilen. avtandssensoren VET jeg fungerte med knust skjerm.

med defekt avstandssensor er det forresten så å si ubrukelig å bruke mobilen til ringing. jeg har til nå lagt på 2 samtaler og ringt opp en under en samtale.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Ble ikke til att jeg fikk dratt innover idag. så jeg ringte de en gang til før jeg evt sendte den inn. men sende i oppkrav? nei, det måtte jeg stå for. sa jo da att det var de som hadde kødda til dette her, men da fikk jeg høre att det kunne være mer skader på mobilen fra da skjermen knuste. (jeg får jo ikke bevist noe annet her) men de kunne ta den inn på reklamasjon. så dette her, blir bare bortkasta penger og tid. de kommer GARANTERT ikke til å klare å fikse dette, i å med att de nå har hatt mobilen 2 ganger (de sa jo også att avstandsensoren var i orden sist gang, og jeg påpekte dette ekstra nøye, ER DEN I ORDEN? ja sa de, men var den det? Nei.) og de kommer mest sannsynlig til å si att det er pga skaden på mobilen. daglig leder, en av våre nye landsmenn sier hver gang jeg ringer "jaja, skal ikke vare problem å fikse". det var jo såvidt jeg fikk de til å betale frakt sist gang også, de mente JEG skulle stå for frakta på 160kr.

Jeg gidder ikke drive med dette her, ukesvis med venting, frakt, telefoner, klaging.

Får se om jeg senere sender mobilen til Deltaservice/Mcare for å få fikset disse tingene, men det blir nok en Desire HD på meg nå.

Moralen her får bli å holde seg langt unna Mobilfiksern.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hva er Mobilfiksern for et firma egentlig? Driver de bare med reparasjon av selvforskyldte skader, eller er de et sertifisert verksted som tar garantisaker også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...