DonFlack Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvem tror dere kommer til å tjene mest av en siviløkonom og en sivilingeniør om 10-15 år ? Og hvem tror dere har lettest for å få seg jobb ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er meget varierende. Det eneste jeg kan si sikkert er at ingeniør innebærer mange flere felt, mens en økonom er en økonom. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fortsetter den økonomiske utviklingen som den gjør nå(altså ikke noen ny finanskrise), så tror jeg siviløkonomer vil tjene best. Alikevell vil jeg tro at noen sektorer innen sivilingeniør vil nok tjene på høyde med siviløkonomer. Noen slik statistikk finnes dessverre ikke i dag. (Som jeg vet om) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det eneste jeg kan si sikkert er at ingeniør innebærer mange flere felt, mens en økonom er en økonom. Synd at det eneste du kan si er tull, da Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Og ikke minst hva tror du du kommer til å trives mest med? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det eneste jeg kan si sikkert er at ingeniør innebærer mange flere felt, mens en økonom er en økonom. Synd at det eneste du kan si er tull, da Du kan for min del lange ut alt det du kan bli som en siviløkonom, om du vil det. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lurer på om det er større varians mellom lønnen til siviløkonomer enn det er i forhold til sivilingeniører. =/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Den listen er ganske lang Gavekort. Sjeldent å høre om Siviløkonomer som kun jobber med økonomi. Nå må du heller fokusere på hva du helst vil bli, siden lønnen som både siviløkonom og sivilingeniør er mer enn bra nok til å overleve (and then some). Ikke fokuser så mye på lønn, fokuser heller på hva som motiverer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå