Memphis88 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hei! Skal lage meg mitt eget kabinett, og trenger hjelp til hvordan jeg skal lage min egen strømbryter for PC-en. Jeg kan ikke ta den som er på et standardkabinett, tenkte å lage min helt egen strømbryter. Hvilke deler trenger jeg, og hvor får jeg kjøpt de? Eventuelt kan jeg ta et standard frontpanel og bruker det, går det an å få kjøpt separate frontpanel med strømbryter, lysindikatorer og reset-knapp? Hvor? Endret 5. februar 2011 av Memphis88 Lenke til kommentar
Suplatik Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Brytere på en datamaskin trenger bare en liten kortslutning mellom de 2 punktene på kabelen. Så lage en bryter med en flate og en fjær så når du trykker inn bryteren så kommer de 2 kabelene i kontakt med hverandre så skal datamaskina starte. Jeg kan ikke gi deg tips om hva slags deler/hvor du får tak i de men ivertfall her har du en pekepinn på hva du trenger! Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skrujern fungerer også som strømbryter. Har brukt denne i over 2 år. NB noen ganger gnistrer det ved oppstart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå